Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Platforma online de Fashion Shein.com se orienteaza spre Europa

Retailerul de Fashion chinez Shein vrea sa se extinda in Europa, in contextul in care valoarea de piata a companiei (al treilea cel mai valoros start-up din lume) a scazut recent, cu aproximativ 30%, anunta ecommercenews.eu. Shein.com e cel mai mare retailer de moda din lume, dar criticii o arata cu degetul din cauza impactului asupra mediului, a controverselor legate de copyright si a conditiilor de lucru a angajatilor.

Aparut in 2008 (sub numele de ZZKKO), retailerul asiatic are un model de afaceri simplu, de tip fast-fashion: cauta tendintele mondiale din Fashion si produce un numar limitat de produse extrem de ieftine, cu potential viral. In functie de cat de bine se vand acestea, face mai multe sau elimina modelul din portofoliu. Compania s-a dezvoltat extrem de rapid, ajungand de la 50 de miliarde $ in 2012, la 10.000 de milioane $ in 2020 (o crestere de 25& YoY). In perioada ianuarie-aprilie 2022, aplicatia Shein a avut 13,8 milioane de descarcari, cu 50% mai mult YoY si mai multe decat app-ul Amazon Shopping!

Retailerul asiatic vinde in 220 de tari din intreaga lume (inclusiv Romania), majoritatea clientilor aflandu-se in India si SUA. Acum, a deschis magazine pop-up europene, in Madrid si Barcelona, de unde clientii pot ridica toate cumparaturile facute online. Compania a mai avut astfel de locatii, in Londra si Paris. Shein l-a angajat pe Jacobo Garcia Mina pe post de European Director of Business Development (care a lucrat pentru H&M, Zara, Burberry si Salesforce), acesta urmand sa dezvolte relatiile si sa imbunatateasca imaginea companiei in Europa.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 3 )

  1. […] chineza este in plina campanie de targetare a consumatorilor europeni, din vara trecuta incoace. In mai, Shein si-a deschis un sediu european, la Dublin, apoi a lansat […]

  2. […] majoritatea clientilor aflandu-se in India si SUA. Mai nou, retailerul s-a orientat si spre Europa, unde a deschis magazine pop-up, in Madrid si […]

  3. […] de companie si nu numai, pe care le vinde in SUA (cea mai mare piata de desfacere a companiei), Europa (livreaza inclusiv in Romania) si Asia (dar nu si in tara natala, […]

Leave a reply