Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Obor21.ro: crestere de 55% YoY a CA, in S1 2021 (pana la 60.000 €)

Obor21.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat semestru I al acestui an cu o cifra de afaceri de 60.000 €, o crestere de 55% fata de perioada similara a anului trecut, cand a fost lansat sire-ul. La jumatatea anului, numarul de comenzi a crescut cu peste 30% YoY, iar numarul de produse comandate cu 55%, numarul mediu de produse aflate in cos este de 5, in timp ce media comenzii este de 235 de lei.

Unul dintre motoarele de crestere pentru prima cooperativa taraneasca digitala din tara noastra (alaturi de extindea ariei de livrare si a portofoliului de produse) a fost faptul ca 51% dintre romani sunt interesati sa afle cat mai multe date despre provenienta carnii cumparate, lucru care poate influenta decizia de achizitie (conform unui sondaj realizat online, la nivel national, in martie 2021). La nivelul S1 2021, colaborarea cu HoReCa a reprezentat 25% din totalul vanzarilor, balansand cererile de pe segmentul B2C. Parteneriatul cu bacaniile traditionale, demarat in luna mai, prin care clientii pot rezerva si ridica produsele Obor21.ro in locatiile partenere, a intrat in faza de consolidare.

„Consumatorul din 2021 este diferit de cel din 2020, pe fondul evident al relaxarii restrictiilor, fapt ce a impactat comenzile din punct de vedere al sezonalitatii. Insa este un consumator din ce in ce mai atent, trasabilitatea produselor fiind un punct important in decizia de achizitie, alaturi de posibilitatea de a comanda echilibrat, evitand risipa alimentara si cheltuielile inutile. Observam, mai ales in cazul clientilor recurenti, o optimizare a cosului de cumparaturi, ei preferand sa comande mai putin, dar mai des si mai variat, beneficiind astfel de avantajul de a avea mereu carne proaspata”, a precizat Florian Mateita (foto, Fondator Obor21.ro).

Pentru a doua jumatate a acestui an, cooperativa urmareste sa-si consolideze pozitia pe zona Bucuresti-Ilfov si sa extinda aria de livrare spre vestul si centrul tarii, prin dezvoltarea unor noduri logistice noi, respectand conceptul care sta la baza business-ului – carne rezervata si livrata proaspata consumatorului final, exclusiv prin curier, in conditii de temperatura controlata, in cel mult 72 de ore de la sacrificare.

In prezent, Obor21.ro acopera, pe langa zona Capitalei si Ilfov, alte 6 orase: Ploiesti, Constanta, Galati, Braila, Buzau si Focsani. De asemenea, pentru sezonul estival, livrarile au fost extinse in localitatile de pe intreg litoralul, de la Navodari, pana la Vama Veche. Platforma a fost lansata in luna februarie 2020 (de catre Iunia si Florian Mateita), cu o investitie initiala de peste 80.000 €. In primele 10 luni de la lansare, cooperativa a atins o cifra de afaceri de 100.000 €.

Leave a reply