SUA: magazinele fizice raman importante, in viata consumatorilor (studiu)
In SUA, consumatorii au reinceput sa calce pragul magazinelor fizice, odata ce vaccinarile au prins avant, obligativitatea purtarii mastii este in scadere, iar barierele de plexiglas si indicatoarele referitoare la distantarea fizica sunt eliminate din peisaj. Dar asta nu inseamna ca vanzarile offline au revenit la normal, citim pe nrf.com. Un studiu recent marca Deloitte („What’s in Store in a Vaccinated World”) noteaza ca asteptarile consumatorilor apropo de shopping-ul fizic s-au schimbat definitiv, odata cu pandemia COVID-19.
Intr-adevar, dupa redeschiderea magazinelor traditionale, multi dintre consumatorii americani si-au reluat obiceiurile de achizitie pre-pandemice. In medie, trei sferturi din shopping are loc in continuare in locatii fizice, offline, noteaza Deloitte, iar numarul acestora a crescut cu 4.700 YoY, in Q4 2020 (cel mai mare numar trimestrial din istorie).
In mai 2021, 73% dintre consumatori se simteau in siguranta apropo de mersul in magazine, comparativ cu doar 34%, cu un an inainte. Dar asteptarile au crescut si ele: comportamente adoptate initial din motive de siguranta (ridicarea din parcare sau checkout-ul contactless) au devenit obiceiuri permanente, iar acum 83% dintre consumatori se asteapta ca magazinele sa le ofere optiuni de shopping si fulfillment flexibile (de genul „cumpara online, ridica din magazin” sau retururi usoare, in orice locatie din tara). De aceea, retailerii trebuie sa continue investitiile in locatiile fizice si in tehnologie, oferind consumatorilor cat mai multe optiuni menite sa-i transforme in clienti fideli.
Leave a reply