Obor21.ro extinde livrarile in 6 orase din tara si in bacanii din Capitala
Obor21.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca extinde livrarea de carne proaspata catre 6 orase noi (pe langa Bucuresti si Ilfov): Ploiesti, Constanta, Galati, Braila, Buzau si Focsani. In plus, in sezonul estival, livrarile vor acoperi si statiunile si orasele de pe litoralul romanesc (de la Navodari, pana la Vama Veche). Investitia necesara sustinerii planurilor de extindere este de peste 20.000 € si cuprinde logistica distributiei, investitiile in dezvoltarea platformei si marketingul aferent deschiderii acestor noi zone de distributie. Comenzile se fac dupa acelasi principiu, de meatbooking (rezervare inainte de sacrificare, astfel incat carnea sa fie livrata proaspata), in maximum 72 de ore.
„Am avut solicitari numeroase de extindere a zonei de livrare, astfel incat am accelerat acest proces in primul trimestru si am reusit sa deschidem livrarea in cele 6 orase, urmand ca planul de extindere sa continue pana la finalul anului. Estimam ca impactul investitiilor in cresterea capacitatilor de livrare asupra cifrei de afaceri va fi suficient de puternic incat sa ne apropie de obiectivul propus pentru acest an, 300.000 €”, a precizat Florian Mateita (foto, Cofondator Obor21.ro).
Potrivit datelor unui sondaj realizat de Obor21.ro in luna martie, 29% dintre romani isi doresc sa cumpere carne din bacanii si magazine specializate. Mizand pe importanta proximitatii, retailerul demareaza in aceasta saptamana si un proiect-pilot cu bacanii din Bucuresti, prin intermediul carora clientii vor putea plasa comenzi (prin intermediul unor terminale speciale, aflate in bacanii – vezi foto), care vor fi apoi livrate in locatiile respective. Ridicarea acestora se va face in fiecare zi de joi. Momentan, acest tip de comanda este disponibil in 2 bacanii din Capitala, urmand ca pana la finalul acestui trimestru numarul lor sa ajunga la 10.
Obor21.ro este prima cooperativa taraneasca digitala din Romania, care livreaza carne proaspata, provenita din gospodarii din nordul Moldovei, pe segmentele B2C si B2B. In ciuda restrictiilor care au afectat sectorul HoReCa, segmentul B2B reprezinta 25% din vanzarile cooperativei digitale, cu o crestere semnificativa in perioada Pastelui, pe fondul diversificarii meniului restaurantelor si extinderii acestora catre zona de delivery.
Media comenzii in perioada sarbatorilor pascale (21-30 aprilie) a fost de 240 de lei (pentru clientii care au comandat exclusiv produse de miel si ied) si de 300 de lei (pentru clientii care au adaugat in cos si produse din manzat). „Am avut o crestere de peste 240% in vanzari, fata de o perioada normala, iar fata de Paste 2020, cresterea a fost de 30%, pe fondul diversificarii portofoliului, dar si a cresterii notorietatii conceptului. Am facut si livrari in afara zonei Bucuresti/Ilfov, punctual, cat a permis logistica existenta. Din pacate, desi am avut zeci de comenzi din 12 alte orase – inclusiv zona Moldovei, Ardeal, Banat – nu le-am putut onora pe toate. Anul acesta ne concentram pe extindere, astfel incat sa putem veni in intampinarea tuturor clientilor, indiferent de localitate”, a mai precizat Florian Mateita.
Comentariu ( 1 )
[…] motoarele de crestere pentru prima cooperativa taraneasca digitala din tara noastra (alaturi de extindea ariei de livrare si a portofoliului de produse) a fost faptul ca 51% dintre romani sunt interesati sa afle cat mai […]