Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Motorul Home & Deco BIANO.ro a lansat cautarea foto, in premiera in Romania

In premiera pentru segmentul Home & Deco online din tara noastra, BIANO.ro anunta (intr-un comunicat de presa) ca a activat cautarea folosind fotografii, in versiunile desktop si mobile. Prin aceasta noua functionalitate, motorul de cautare lansat in Romania de grupul MITON acum 2 ani a generat comenzi pentru parteneri in doar cateva ore de la activare. Functionalitatea este disponibila pe toate pietele unde opereaza compania (Romania, Cehia, Slovacia, Brazilia, Olanda). Lansat in Cehia, in 2015, motorul de cautare isi propune expansiunea pe inca doua piete mondiale, in 2020.

Echipa de dezvoltatori BIANO a pornit de la premisa ca, atunci cand unui client ii place un produs de mobilier sau o decoratiune interioare gasite online, nu poate de unde poate sa cumpere acel produs decat prin cautari intensive. Apeland la search-ul foto, acesta poate face cu usurinta o fotografie sau o captura de ecran si o poate incarca in interfata biano.ro, obtinand o lista de produse identice sau similare, cu link catre e-shop-ul care le vinde.

Recunoasterea produsului este posibila datorita unui sistem AI (Inteligenta Artificiala), dezvoltat integral de echipa BIANO. „Sistemul nostru analizeaza fiecare imagine si este capabil sa potriveasca aceasta imagine cu produse reale din catalogul BIANO. Este similar, sa spunem, unei retele neuronale, cautarea se face aproape simultan, prin milioane de fotografii. Spre deosebire de multe companii e-commerce care folosesc cautarea folosind imagini, noi suntem mandri sa spunem ca am dezvoltat sistemul integral cu resursele echipei noastre interne. Asta pentru ca am anticipat ca, datorita acestui an, multe dintre noile caracteristici e-commerce se vor roti in jurul inteligentei artificiale”, explica Michael Zelinka (foto, CEO BIANO).

Pentru a sprijini lansarea acestui tool de cautare vizuala, compania a inaugurat o noua versiune a platformei web proprii. Pentru a profita din plin de aceasta functionalitate, BIANO recomanda e-shop-urilor sa trimita cat mai multe produse cu poze la rezolutie maxima, prin feed-ul de produse cu care isi listeaza oferta pe site. Produsele devin apoi parte a cautarii, folosind fotografii in mod automat, cand un e-shop se promoveaza pe BIANO.ro.

BIANO mizeaza pe acest nou instrument pentru a-si depasi targeturile anuntate la inceputul anului 2020, printre care o crestere a afacerilor cu 100% YoY. Conform reprezentantilor companiei, cresterea de inregistrare a noilor parteneri este de +25%/trimestru, intrucat magazinele Home & Deco iau comertul online mult mai in serios, din cauza pandemiei COVID-19.

Leave a reply