Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

CouturedeMarie.ro, crestere a vanzarilor cu 360% pe perioada starii de urgenta

In contextul pandemiei COVID-19, atelierul de fashion Couture de Marie s-a bucurat de o crestere a vanzarilor online de 360% pe perioada starii de urgenta, in lunile martie-mai 2020. Varful vanzarilor s-a inregistrat la inceputul lui mai, chiar inainte de introducerea masurilor de relaxare de catre autoritati. Conform comunicatului de presa care anunta informatia, couturedemarie.ro a avut si o crestere accentuata a numarului de plati online cu cardul, in perioada amintita, iar comportamentul consumatorului s-a schimbat in privinta numarului de produse adaugate in cosul de cumparaturi virtual (acesta fiind sensibil mai mare).

„Acum, cresterea vanzarilor online se datoreaza si faptului ca in ultimul an de zile am investit mult in promovarea si comunicarea in online. Astfel, cresterea vanzarilor este o consecinta normala a acestui lucru, insa am putut observa o accelerare a vanzarilor in ultimele luni”,  transmite Claudia Ionita (foto, Fondator si Designer Couture de Marie). Atelierul vinde creatii vestimentare proprii pe Internet (piese vestimentare de zi, business si nu numai, rochii de miresa si de ocazii la comanda) si primeste comenzi in locatia fizica, din Bd. Dacia, nr. 76, sector 2, Bucuresti.

In ceea ce priveste planurile si strategia de dezvoltare pentru perioada urmatoare, acestea sunt destul de incerte, data fiind situatia actuala cauzata de pandemie. „Este greu sa previzionezi si mai ales sa pui in aplicare strategiile facute in aceasta perioada. Lucrurile sunt in continua miscare, trebuie sa ne adaptam si sa ne reorientam foarte rapid. Mizam in continuare pe cresterea vanzarilor in mediul online. Incercam sa venim cu oferte cat mai atragatoare catre clientele noastre si sa avem o comunicare cat mai directa fata de acestea”, a completat Claudia Ionita.

Leave a reply