SUA: TikTok este motorul de cautare nr. 1 pentru Generatia Z (studiu)
51% dintre tinerele americane din Generatia Z (persoane de pana la 24 de ani) prefera TikTok-ul, ca motor de cautare, si nu Google – a descoperit un sondaj al companiei Her Campus Media, citat de searchengineland.com. Acesta a fost realizat online, in luna august, in Statele Unite si a inclus 1.821 de raspunsuri.
Tinerii prefera rezultatele in format video si raspunsurile personalizate, in care se regasesc, primite pe TikTok, platforma sociala care le influenteaza deciziile de cumparare mai multe decat oricare alta (in cazul a 62% dintre respondenti, o crestere de 15% YoY). 3 din 4 (72%) spun ca au cumparat un produs dupa ce l-a vazut pe TikTok. Tinerii de pana la 24 de ani folosesc social media pentru a descoperi produse si branduri noi si 61% dintre respondenti spun ca au o incredere mai mare in influenceri si branduri decat in recomandarile primite de la rude si prieteni.
Desi Google domina peisajul motoarelor de cautare in SUA (77,5%) si la nivel global (83,5%), gigantul online a recunoscut ca TikTok search constituie o amenintare serioasa. Per total, 74% dintre membrii Generatiei Z folosesc TikTok search.
Comentariu ( 1 )
[…] Aceasta colaborare Meta-Amazon vine la fix, intr-o perioada in care TikTok incearca sa concureze cu gigantul e-commerce american, prin intermediul TikTok Shop. Acesta a fost lansat in septembrie 2022, in State, iar acum are vanzari de aproape 4 milioane $ si este motorul de cautare nr. 1 pentru Generatia Z. […]