MalloftheEmirates.com vinde online, via WhatsApp
Magazinul online MalloftheEmirates.com (care livreaza doar in Emiratele Arabe Unite) isi ajuta consumatorii sa dea comenzi online extrem usor, direct din aplicatia WhatsApp, explica site-ul internetretailing.net. Mall-ul care se lauda cu 350 de branduri de lux a adoptat plenar ideea de comert omnichannel si ofera clientilor atat experiente de retail digitale (de pe laptopul de acasa sau de pe un dispozitiv mobil), cat si experienta traditionala, a cumparaturilor fizice.
Pe noul site e-commerce al mall-ului, clientii pot alege din produsele a peste 50 de branduri autohtone si internationale, au la dispozitie un serviciu de Digital Concierge (care ii ajuta sa aleaga cadoul potrivit pentru cei dragi) si primesc gratuit comanda acasa, in doar cateva ore. In plus, consumatorii isi pot programa pe site intalnirea cu un stilist profesionist, primind apoi sfaturi fata in fata, in Mall of the Emirates.
Daca vrei sa-ti rezervi un loc de parcare la fata locului, in avans, poti folosi aplicatia mall-ului, la sectiunea „digital reserved parking”. Spatiul liber trebuie rezervat cu minimum o ora inainte de a veni la cumparaturi si ideea este menita sa elimine (din calatoria de cumparare a consumatorilor) obstacolul legat de gasirea unui loc liber.
Comentariu ( 1 )
[…] de ridicare personala a comenzilor si livrare gratuita. Ideea nu e noua: asa cum scriam recent, Mall of the Emirates si-a deschis magazin online (care livreaza doar in Emiratele Arabe Unite) si permite consumatorilor sa dea comenzi direct din […]