Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Canada: mall-urile isi lanseaza marketplace-uri online, pentru a atrage clientii

Nici Internetul si nici pandemia COVID-19 nu au eliminat din peisaj mall-urile, dar in Canada paza buna trece primejdia rea. Financialpost.com scrie ca proprietarii unora dintre cele mai mari spatii de retail din tara (Oxford Properties Group Inc. si Primaris Real Estate Investment Trust) si-au creat platforme digitale de shopping, in stilul unui marketplace ca Amazon, mizand pe comertul omnichannel.

Aceste platforme au rolul de a atrage consumatorii inapoi in locatiile fizice, avand in vedere ca acum cumparaturile online au devenit ceva obisnuit si nu mai constituie a doua optiune, pentru clienti, decat rareori. In timpul pandemiei, retailerii au inceput sa ofere livrarea din parcarea mall-urilor, iar consumatorii canadieni au imbratisat plenar e-commerce-ul. Iar acum companiile imobiliare vor sa se asigure ca ai lor clienti (a.k.a. brandurile care inchiriaza spatiile din mall-uri) au, la randul lor, clienti.

„Noi inchiriem spatii. Nu vindem produse – asta fac retailerii care ne sunt clienti. Dar putem influenta unde isi fac oamenii cumparaturile, deci e putem imbunatati experienta”, explica Lucia Connor (Vice-presedinte al Departamentului de Marketing la Oxford Properties). La final de noiembrie, aceasta companie a lansat StyList, un serviciu digital care este testat in doua dintre cele mai mari mall-uri pe care le detine – Yorkdale Shopping Centre (din Toronto) si Square One Shopping Centre (din Mississauga, Ontario). StyList permite consumatorilor sa caute anumite produse in portofoliul tuturor chiriasilor din mall-urile amintite. Acestia pot apoi adauga produsele dorite intr-un cos virtual si le pot plati pe toate odata, la checkout, pe site-ul mall-ului (ridicandu-le apoi din locatia fizica sau din parcarea acesteia).

Oxford Properties mizeaza pe faptul ca, odata intrati in mall ca sa isi ridice comanda, canadienii vor fi tentati sa foloseasca timpul economisit pentru a a merge la un film, la restaurant sau a avea parte de alte experiente in mall. A doua companie amintita, Primaris, si-a lansat o platforma online inca din noiembrie 2021: Primarche aduna laolalta produsele retailerilor din toate cele 12 mall-uri detinute de Primaris in Canada si ofera optiuni de ridicare personala a comenzilor si livrare gratuita. Ideea nu e noua: asa cum scriam recent, Mall of the Emirates si-a deschis magazin online (care livreaza doar in Emiratele Arabe Unite) si permite consumatorilor sa dea comenzi direct din WhatsApp sau sa isi rezerve un loc de parcare la fata locului, in avans.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply