Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

La fel ca in 2022, Amazon planuieste un al doilea Prime Day, in toamna

La fel ca anul trecut, Amazon planuieste sa organizeze un nou eveniment de reduceri pentru abonatii Prime, in luna octombrie, anunta cnbc.com. In 2022, dublarea Prime Day (care a fost organizat de companie pe datele de 12-13 iulie si 11-12 octombrie) a insemnat 300 de milioane de produse vandute, respectiv peste 100 de mililoane de produse vandute, la nivel mondial; si a ajutat gigantul e-commerce sa aiba venituri de 149,2 miliarde $, in Q4 2022.

Abonatii Prime sunt dispusi oricand sa cumpere ceva la reducere, asa ca nu e de mirare ca Amazon va repeta figura, si anul acesta. Primul Prime Day 2023 a fost cel mai reusit eveniment de reduceri din istoria companiei, de pana acum (cu peste 375 de milioane de produse vandute, in intreaga lume). Cele 48 de ore de preturi mai mici din octombrie promit sa atraga cu succes cumparatorii care vor sa-si faca din timp achizitiile de Sarbatori. Prime Day 2.0 se va numi  „Prime Big Deal Days” si va fi organizat in 19 tari.

Lansat in 2015, Amazon Prime Day este menit sa atraga noi abonati, sa promoveze produsele si serviciile Amazon si sa ofere un plus de vanzari la mijlocul anului, cand cifrele nu sunt prea roz.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] la editia cu numarul 10. In ultimii 2 ani, gigantul e-commerce american a organizat acest eveniment si in octombrie, pentru a da startul sezonului achizitiilor de Sarbatori. Apoi, in perioada 20-25 martie anul […]

Leave a reply