La fel ca in 2022, Amazon planuieste un al doilea Prime Day, in toamna
La fel ca anul trecut, Amazon planuieste sa organizeze un nou eveniment de reduceri pentru abonatii Prime, in luna octombrie, anunta cnbc.com. In 2022, dublarea Prime Day (care a fost organizat de companie pe datele de 12-13 iulie si 11-12 octombrie) a insemnat 300 de milioane de produse vandute, respectiv peste 100 de mililoane de produse vandute, la nivel mondial; si a ajutat gigantul e-commerce sa aiba venituri de 149,2 miliarde $, in Q4 2022.
Abonatii Prime sunt dispusi oricand sa cumpere ceva la reducere, asa ca nu e de mirare ca Amazon va repeta figura, si anul acesta. Primul Prime Day 2023 a fost cel mai reusit eveniment de reduceri din istoria companiei, de pana acum (cu peste 375 de milioane de produse vandute, in intreaga lume). Cele 48 de ore de preturi mai mici din octombrie promit sa atraga cu succes cumparatorii care vor sa-si faca din timp achizitiile de Sarbatori. Prime Day 2.0 se va numi „Prime Big Deal Days” si va fi organizat in 19 tari.
Lansat in 2015, Amazon Prime Day este menit sa atraga noi abonati, sa promoveze produsele si serviciile Amazon si sa ofere un plus de vanzari la mijlocul anului, cand cifrele nu sunt prea roz.
Comentariu ( 1 )
[…] la editia cu numarul 10. In ultimii 2 ani, gigantul e-commerce american a organizat acest eveniment si in octombrie, pentru a da startul sezonului achizitiilor de Sarbatori. Apoi, in perioada 20-25 martie anul […]