Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Indonezia: platforma de logistica Shipper, injectie de capital de 5 milioane $

Start-up-ul Shipper vrea sa ofere pietei e-commerce din Indonezia – cu una dintre cele mai rapide dezvoltari pe plan mondial – servicii logistice la nivelul oferit de Amazon, iar pentru asta a strans o injectie de capital de 5 milioane $. Banii au venit din partea companiilor Lightspeed Ventures, Floodgate Ventures, Insignia Ventures Partners si Y Combinator si vor fi utilizati pentru angajarea de personal nou si gasirea de noi clienti, anunta techcrunch.com. Intr-o tara in care industria logistica este in continuare extrem de fragmentata, Shipper (lansat in 2007, de Phil Opamuratawongse si Budi Handoko) ofera servicii in domeniu unui numar de peste 25.000 de comercianti online.

Indonezia contine peste 17.500 de insule (dintre care 600 sunt nelocuite), iar vanzatorii e-commerce folosesc platforme multiple pentru a face comert pe Internet (Tokopedia, Shopee, Bukalapak, Lazad, Facebook, Instagram, WhatsApp). Odata ce o comanda e plasata, incep inevitabil dificultatile legate de livrare, in tara asiatica existand peste 2.500 de provideri de servicii logistice, multi axati doar o mica zona a tarii. „Este foarte greu pentru un singur provider sa ofere livrare in toata tara, deci companiile mari apeleaza de obicei la parteneri locali, pentru a ajunge in locatiile in care nu au infrastructura”, explica Opamuratawongse.

Shipper.id isi doreste sa devina o platforma care eficientizeaza livrarea si urmarirea comenzilor: ofera ridicarea coletelor (prin curieri care lucreaza part-time si aduna produsele din acelasi cartier, pe o raza de 2,5 km), centre de fulfillment (are 10 la numar si planuieste deschiderea unuia nou o data la 2 saptamani), un sistem de monitorizare care determina cel mai bun traseu de livrare si aduna laolalta toate pachetele care merg in aceeasi directie. Compania vrea sa ajunga la 1.000 micro-hub-uri si 15-20 centre de fulfillment in Indonezia in 2020, urmand ca apoi sa atace si alte piete asiatice, ca Thailanda, Vietnam si Filipine.

Leave a reply