Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Importanta procesului post-cumparare: 3 pasi pentru retururi care loializeaza clientii

Procesul post-cumparare are un impact urias asupra clientilor tai si ii poate determina sa devina fideli brandului tau sau sa nu mai cumpere niciodata de pe site-ul tau, citim pe morningbrew.com. Pentru a te asigura ca prima varianta este cel mai des intalnita, in cazul magazinului tau e-commerce, trebuie sa oferi clientului o experienta reusita si daca produsul cumparat nu ii vine ori nu ii place si vrea sa ii dea retur.

Pentru asta, pune in practica cele 3 sfaturi de mai jos, menite sa asigure cresterea increderii si a engagement-ului clintelar:

  1. Fii sincer de la inceput, ca toti clientii sa stie la ce se asteapta. Conform unui studiu recent, 54% dintre consumatori verifica cu regularitate politica de retur a unui brand inainte de a cumpara ceva pe Internet. Asa ca redacteaza o politica de retur clara, afiseaz-o vizibil pe site, metioneaza daca dai inapoi banii, un voucher sau un produs la schimb, include toate exceptiile de la regulile pe care le impui si noteaza cine plateste pentru retur.
  2. Fii generos si plateste tu. O afacere de succes este eficienta, dar nu in detrimentul experientei oferite clientilor. Daca vrei sa tai din costuri, nu fac asta fix cand vine vorba despre retururi/schimburi: vei pierde teren cand vine vorba despe fidelizarea clientilor, care nu vor fi deloc multumiti de faptul ca trebuie sa platesca ei inapoierea unui produs sau inlocuirea lui cu altul. Acelasi studiu amintit mai sus a descoperit ca 74% dintre clienti ezita sa cumpere de la magazinele online care le cer bani pentru retururi.
  3. Fii optimist si accepta schimburile. Chiar daca produsul initial nu a fost pe placul clientului, tot ii poticastiga increderea si oferi o experienta placuta, daca il ajuta sa il inlocuiasca sau sa isi primeasca rapid banii inapoi.

Citeste si articolul nostru despre 5 modalitati de a imbunatati retururile. Si descopera alte 4 metode de-ti fideliza clientii e-commerce.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply