H&M testeaza marketplace-ul „H&M with Friends” in Suedia si Germania
H&M a inceput sa testeze noul model de marketplace propriu (botezat „H&M with Friends”) pe site-urile proprii din Germania si Suedia, informeaza site-ul ecommercenews.eu. Din aceasta primavara, retailerul suedez va vinde si produsele altor branduri de imbracaminte, incaltamine si accesorii pe hm.com, iar aceasta „campanie” – cum este numita noutatea pe hm.com/de – va fi extinsa si in alte tari, daca va avea succes in tarile amintite.
Brandurile terte incluse in sectiunea de marketplace „H&M with Friends” se adreseaza Generatiei Z (tinerii de pana la 24 de ani), a povestit Maria Lashari (Creative Lead, H&M), intr-un interviu postat pe site-ul amintit mai sus. „Este o generatie care prioritizeaza prietenia si identitatea de sine”, noteaza Lashari, iar piesele alese aduc aminte de moda anilor ’90, care era distractiva, colorata si prietenoasa.
In 2021, vanzarile online ale Grupului H&M au crescut cu 30% YoY, iar profitul companiei a fost de 1,36 miliarde € (inainte de plata taxelor). Asa ca investiile companiei in e-commerce continua, incepand cu acest nou marketplace. „H&M with Friends” include momentan 13 branduri de imbracaminte pentru femei si 15 branduri destinate barbatilor, ca Lee, Wrangler, Fila, Crocs sau Monki, & Other Stories, Arket si Weekday – care fac parte H&M Group. Suedia si Germania au fost alese pentru testele beta ale noului marketplace deoarece ambele au o traditie lunga in domeniul shopping-ului prin intermediul cataloagelor de produse, dar si pentru ca magazinul online hm.com a fost lansat in 1998 in Suedia si opereaza de 15 ani incoace in Germania.
Leave a reply