Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum raspund utilizatorii la integrarile e-commerce din social media? (infografic)

In medie, la nivel mondial, utilizatorii petrec 2 ore/zi pe retelele de socializare, care nu mai sunt doar un instrument de interactiune cu prietenii, ci si un punct de start pentru a descoperi branduri noi si a face shopping dgital. Site-ul bazaarvoice.com s-a intrebat cat de interesata este lumea de a face achizitii din feed-ul acestor aplicatii social media, a luat la intrebari 14.000 de consumatori din intreaga lume si ne ofera raspunsul, intr-un infografic interesant:

  • 76% dintre respondenti spun ca se simt foarte influentati sa cumpere de pe platformele sociale; amatorii de cumparaturi digitale spun ca folosesc social media pentru inspiratie (65%), 61% cumpara ceva cand dau intamplator peste un produs in feed/Stories, 60% cumpara in urma recomandarilor unui influencer sau dupa ce vad un produs recomandat de brandurile pe care le urmaresc, iar 55% achizitioneaza ceva in urma recomandarilor prietenilor/familiei (doar 38% cauta activ produse online in feed/Stories)
  • majoritatea achizitiilor online de pe Facebook, TikTok, Instagram si Twitter au loc spontan, in timp ce YouTube si Pinterest sunt folosite special pentru inspiratie de shopping
  • produsele mai des cumparate de pe retelele sociale sunt cele de infrumusetare (91% dintre achizitii au loc in social media si 44% in magazinele fizice), imbracamintea (81%, respectiv 57%), produsele pentru casa (60%, respectiv 40%) si cele pentru sanatate si sport (54%, respectiv 29%)
  • 69% dintre respondeti spun ca uneori cumpara produse recomandate de influenceri; cand vine vorba despre influenceri, cumparatorii sunt influentati cel mai mult de expertii in domeniul discutat (35%), rude si prieteni (25%) si vedete din social media (23%); doar 5% dintre respoondenti au spus ca sunt influentati de ce le prezinta celebritatile pe conturile lor sociale
  • top 3 tendinte de shooping social incercate de consumatori – via eveniment de tip live streaming (53%), via un site informativ, ca Tasty sau Buzzfeed (42%), via AR/VR (25%)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] Cum raspund utilizatorii la integrarile e-commerce din social media? (infografic) – ECOMpedia […]

Leave a reply