Start-up-ul romanesc Frisbo s-a extins in 4 tari noi, in Q1 2022
Start-up-ul romanesc Frisbo anunta – intr-un comunicat de presa – extinderea operatiunilor in Marea Britanie, Spania, Italia si Austria, in primele luni ale acestui an, facilitand astfel logistica magazinelor online din Europa care doresc sa vanda pe aceste piete. In 2022, platforma de e-fulfillment cu cea mai mare prezenta in Europa (care preia depozitarea, ambalarea si livrarea comenzilor online) vizeaza extinderea operatiunilor in Benelux, Estonia, Lituania si Finlanda si estimeaza dublarea cifrei de afaceri.
In prezent, cele 25 de depozite operate de Frisbo se afla in tari precum: Marea Britanie, Austria, Spania, Italia, Germania, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Republica Moldova, Romania, Bulgaria si Chile, in care deservesc peste 200 de comercianti online, integrandu-se cu cele mai populare platforme de e-commerce si marketplace-uri din regiune. Frisbo ofera posibilitatea scalarii internationale a magazinelor online, facand accesibila dezvoltarea pe alte piete atat printr-o retea integrata de hale, dar si prin posibilitatea de livrare „a doua zi” in 24 tari europene la acest moment.
In 2021, numarul de clienti a crescut cu 70% (printre ei numarandu-se companii precum reprezentantul oficial Xiaomi in Romania si Ungaria, Bitdefender, Aosom, Morphy Richards, Meli Melo, I.D. Sarrieri sau Intercars). „Anul acesta, ne propunem sa deschidem accesul catre mai multe piete si sa le oferim clientilor nostri posibilitatea sa se extinda si in tari din afara Uniunii Europene, incepand cu Marea Britanie. Astfel, cel mai probabil pana la finalul lui 2022, vom opera in aproape toata Europa”, transmite Bogdan Colceriu (foto, Fondator Frisbo). „In ceea ce priveste 2021, acesta a fost un an plin de provocari pentru industria de logistica din cauza blocajelor inregistrate in lanturile de aprovizionare, desi potentialul de crestere la nivelul industriei era unul mare. In multe dintre industrii, termenele de livrare au crescut foarte mult, si cum domeniul vanzarilor online este mai degraba un business care necesita stocuri de marfa, acest fenomen a afectat multe afaceri”, a adaugat acesta.
Potrivit Frisbo, printre tendintele la nivel de piata, in 2022, se numara modelul de vanzare direct catre consumatorul final (D2C), astfel ca un numar din ce in ce mai mare de companii vor externaliza acest serviciu catre platformele de e-fulfillment. De asemenea, pentru a raspunde cerintelor in crestere ale clientilor si pentru protejarea mediului inconjurator, multe companii online, precum si furnizorii de servicii logistice vor face din sustenabilitate o prioritate. Acest lucru ar putea implica utilizarea ambalajelor reciclabile, reducerea emisiilor de dioxid de carbon, folosirea unor echipamente mai eficiente din punct de vedere energetic, iar Frisbo are in plan sa se adapteze acestor tendinte.
Comentarii ( 2 )
[…] Start-up-ul romanesc Frisbo s-a extins in 4 tari noi, in Q1 2022 – ECOMpedia https://ecompedia.ro/start-ul-romanesc-frisbo-s-extins-4-tari-noi-q1-2022/ […]
[…] Start-up-ul romanesc Frisbo s-a extins in 4 tari noi, in Q1 2022 – ECOMpedia […]