Vanzarile online ale Grupului H&M au crescut cu 30%, in 2021
Retailerul suedez H&M isi revine, dupa pandemia COVID-19, informeaza ecommercenews.eu: in 2021, brandul de Fashion a avut o cifra de afaceri de 19 miliarde € (+6% YoY) si un profit de 1,36 miliarde €, inainte de taxe (de 6 ori mai mult fata de 2020). Iar pe partea de e-commerce, H&M a avut vanzari online cu 30% mai mari YoY: in total, pe Internet s-au incasat 6 din cele 19 miliarde € mentionate mai sus. Pe langa H&M, grupul mai detine brandurile &Other Stories, Monki, COS si Afound. Primele doua sunt prezente digital in mai multe tari decat cele in care au magazine fizice, offline.
La nivelul intregului an fiscal 2021 (1 decembrie 2020 – 30 noiembrie 2021), compania a avut urmatoarele rezultate: vanzarile nete ale grupului H&M in monedele locale au crescut cu 12% fata de 2020, iar profitul brut a crescut cu 52,8% YoY. „Am incheiat anul intr-o maniera puternica, cu vanzari la acelasi nivel ca cel de dinaintea pandemiei si cu o profitabilitate mai buna decat cea din ultimii cativa ani. Acum, ca am revenit la o situatie mai normala, cu o pozitie financiara puternica si o profitabilitate buna, ne putem concentra din nou ca la carte pe crestere”, a transmis Helena Helmersson (CEO H&M Group).
In 2022, H&M se va lansa pe sase piete noi: in Ecuador, Repuublica Kosovo, Macedonia de Nord, Costa Rica, Guatemala si Cambodgia. H&M online va continua sa se extinda, site-ul urmand sa fie disponibil, de anul acesta, clientilor din Belarus, Columbia, Kazahstan, Peru si Ucraina.
Comentariu ( 1 )
[…] 2021, vanzarile online ale Grupului H&M au crescut cu 30% YoY, iar profitul companiei a fost de 1,36 miliarde € (inainte de plata taxelor). Asa ca investiile […]