GoodwillFinds.com a vandut peste 200.000 de produse, din octombrie incoace
La doar cateva luni de la lansare, marketplace-ul online GoodwillFinds.com a vandut peste 200.000 de produse si are planuri mari de viitor, anunta modernretail.co. Mai exact federatia de organizatii americane nonprofit Goodwill Industries International Inc. isi propune ca, pana la final de 2023, sa listeze 1 milion de produse pe platforma digitala proprie, adica sa isi dubleze inventarul.
Cresterea digitala a permis asociatiei sa contribuie cu fonduri la programele comunitare proprii, care asigura servicii de mentorat tinerilor, ofera cursuri de specializare profesionala si gaseste locuri de munca somerilor. Goodwill considera ca e-commerce-ul este viitorul, dupa peste 100 de ani de afaceri cu magazine fizice second-hand.
Lansat in octombrie 2022, marketplace-ul GoodwillFinds.com a atras atat de multi clienti incat acum asociatia vrea sa coopteze si mai multe magazine fizice din reteaua proprie in sistem (momentan, sunt incluse 360). Centrele Goodwill participante doneaza imbracaminte, bijuterii, electronice, produse pentru casa, jucarii, produse pentru artizanat si nu numai. Iar veniturile incasate din vanzarile online merg catre afiliatii locali ai Goodwill Industries.
Planul de a lansa si o varianta online a Goodwill dateaza de acum 4 ani, cand membrii s-au gandit ca aceasta solutie este perfecta pentru a ajuta asociatia sa se dezvolte si in urmatoarea suta de ani. Apoi, pandemia COVID-19 a fost catalizatorul care a accelerat programul, dublata de dezvoltarea masiva a interesului in produsele second-hand: marketplace-uri ca StockX, Depop, TheRealReal Inc., Dopple si Rebelstork atrag cumparatorii interesati de reducerea impactului asupra mediului inconjurator si economisire, brandurile mari (ca Lululemon si Nike) vor si ele sa fie prezente pe aceasta piata, iar pandemia a impulsionat retail-ul second-hand de lux.
Leave a reply