Alibaba a lansat un canal de shopping ieftin, pe Taobao.com
„99 Temai” (in traducere, „99 reduceri speciale”) este noua sectiune a platformei digitale Taobao, lansata de gigantul e-commerce chinez Alibaba Group Holding, pentru a atrage consumatorii pasionati de chilipiruri. Scmp.com anunta ca sectiunea contine sute de mii de produse ieftine: de la gustari, si pana la cosmetice si plante.
Noua sectiune ofera livrare gratuita si este momentan disponibila doar anumitor onsumatori, pe homepage-ul Taobao.com; de la finele lunii aprilie, 99 Temai va putea fi accesat de toti utilizatorii Taobao. Ideea de a miza pe produse ieftine are la baza dorinta Alibaba de a depasi rivalii JD.com si Pinduoduo, in timpul perioadei economice prin care trece China. Competitivitatea preturilor este dintre cele 5 strategii pe care Taobo mizeaza in 2023, pentru a se dezvolta si mai mult. Celelalte 4 sunt campaniile de live-streaming, traficul private domain, continutul si retailul locale.
China sta bine la capitolul vanzari cu amanuntul pe retelele sociale: acestea au crescut cu 3,5% YoY in primele doua luni din 2023, depasind estimarile specialistilor si atingand suma totala de 7,7 trilioane de yuani (1,1 trillioane $), conform datelor guvernamentale. Aplicatia e-commerce Pinduoduo a depasit Alibaba Group Holding Ltd. si a devenit cel mai popular site de shopping din China (cu 788,4 milioane de utilizatori, la final de 2020). Prin comparatie, Alibaba avea doar 779 de milioane.
Leave a reply