Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Alibaba a lansat un canal de shopping ieftin, pe Taobao.com

„99 Temai” (in traducere, „99 reduceri speciale”) este noua sectiune a platformei digitale Taobao, lansata de gigantul e-commerce chinez Alibaba Group Holding, pentru a atrage consumatorii pasionati de chilipiruri. Scmp.com anunta ca sectiunea contine sute de mii de produse ieftine: de la gustari, si pana la cosmetice si plante.

Noua sectiune ofera livrare gratuita si este momentan disponibila doar anumitor onsumatori, pe homepage-ul Taobao.com; de la finele lunii aprilie, 99 Temai va putea fi accesat de toti utilizatorii Taobao. Ideea de a miza pe produse ieftine are la baza dorinta Alibaba de a depasi rivalii JD.com si Pinduoduo, in timpul perioadei economice prin care trece China. Competitivitatea preturilor este dintre cele 5 strategii pe care Taobo mizeaza in 2023, pentru a se dezvolta si mai mult. Celelalte 4 sunt campaniile de live-streaming, traficul private domain, continutul si retailul locale.

China sta bine la capitolul vanzari cu amanuntul pe retelele sociale: acestea au crescut cu 3,5% YoY in primele doua luni din 2023, depasind estimarile specialistilor si atingand suma totala de 7,7 trilioane de yuani (1,1 trillioane $), conform datelor guvernamentale. Aplicatia e-commerce Pinduoduo a depasit Alibaba Group Holding Ltd. si a devenit cel mai popular site de shopping din China (cu 788,4 milioane de utilizatori, la final de 2020). Prin comparatie, Alibaba avea doar 779 de milioane.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply