Gomag a introdus in platforma optiunea RRP, pentru afisarea pretului recomandat de producator in magazinele online
Magazinele online de pe platforma Gomag au o noua optiune care le simplifica munca la capitolul etica preturilor. RRP (Recommended Retail Price) sau Pretul Recomandat de Producator a devenit un subiect intens discutat in ultima vreme, tinand cont de cerintele legale si valul de campanii de reduceri din perioada Black Friday si inceputul sezonului de iarna. Inainte de Black Friday-ul organizat in 12 noiembrie, echipa Gomag a lansat optiunea RRP, care poate fi activata gratuit in orice magazin online de pe platforma.
Activarea se face de catre echipa de suport Gomag, in urma unei solicitari pe email din partea clientului. Odata activata, administratorii magazinului pot completa in admin pretul recomandat de producator, la produsele dorite sau la toate produsele din site. RRP va fi afisat automat in paginile magazinului, chiar langa pretul practicat in perioada campaniei. In acest fel, clientii finali pot face o analiza comparativa a preturilor si sa ia decizia de cumparare cu mai multa incredere.
Optiunea RRP activabila la solicitarea clientilor Gomag este doar inceputul, deoarece echipa lucreaza intens la dezvoltarea unei aplicatii incorporate in platforma, care sa puna la dispozitia clientilor optiunile de care au nevoie, in mod automat (RRP, CMMP30, etc.). Odata ce aplicatia este finalizata, aceasta va fi lansata oficial, atat prin notificari personalizate catre administratorii magazinelor online, cat si pentru intreaga comunitate.
Citeste si:
Comentariu ( 1 )
[…] Citeste si: Gomag a introdus in platforma optiunea RRP, pentru afisarea pretului recomandat de producator in mag… […]