Gigantul fast-fashion Shein.com va vinde produse locale, in Mexic si Europa
Bnnbloomberg.ca informeaza ca gigantul fast-fashion Shein.com isi va intari prezenta in Europa si Mexic, prin includerea mai multor produse realizate pe plan local pe platforma proprie. In incercarea de a diversifica oferta actuala (care e bazata pe produse chinezesti), retailerul cu o strategie de crestere globala agresiva va lansa un marketplace online in Mexic, luna aceasta, urmand sa ofere consumatorilor si produse mexicane. La fel va proceda ulterior, in al treilea trimestru al acestui an, in Germania, Spania, Franta si Italia.
Aceasta orientare spre Europa si Mexic vine dupa extinderea din Brazilia si SUA, revenirea in India si intareste „strategia de localizare mondiala a companiei. Suntem pregatiti sa ne diversificam si sa lucram si cu producatori din alte tari”, a explicat Leonard Lin (Global Head of Public Affairs, Shein), pentru sursa amintita. Shein vinde acum si produse terte, ca incaltaminte Skechers sau produse pentru mamici marca Lansinoh, apropiindu-se ca oferta de rivalul Temu. Leonard Lin spune ca miscarea nu e motivata de competitie, ci de numarul mare de cliente care cer produse mai variate.
Aceasta orientare spre alte piete vine la pachet cu un avantaj in plus: reducerea timpilor mari de livrare. Pentru a face livrari mai rapide, compania are centre de distributie in statele din zona Midwest a SUA si in California; in plus, a deschis un depozit in Toronto si are o locatie si in Polonia. Acum ia in considerare ideea de productie locala in India, are in jur de 1.000 de producatori pentru produse Shein in Turcia si Brazilia si isi propune ca, pana in 2026, 85% dintre vanzarile de pe marketplace-ul din tara sud-americana sa fie ale comericantilor si producatorilor locali.
Leave a reply