Hungryroot.com a devenit o afacere de 250 de milioane $, cu ajutorul AI-ului
Hungryroot.com livreaza mancare sanatoasa comandata online si, din 2019, a trecut printr-un rebranding si acum ofera abonamente online, care includ peste 600 de produse alimentare si o selectie vasta de retete. In 2022, platforma a avut venituri mai mari cu 50% YoY (adica de 250 de milioane $), gratie integrarii inteligentei artificiale (AI) in procesele interne, citim pe modernretail.co.
Companiile care ofera kit-uri culinare – ca Freshly sau Blue Apron – au avut mare succes in pandemie, dar acum nu o duc deloc bine. In acest context, Hungryroot alege urmatoarele mese ale abonatilor cu ajutorul AI-ului. 70% din ce cumpara clienti sunt produse alese de inteligenta artificiala, aceasta personalizand comenzile fara investitii mari. In Q1 2023, compania a avut venituri de 93 de milioane $ (mai mari cu 84% YoY).
„Clientii ne spun mereu ca le ia ore bune sa planifice mesele familiale, mai ales daca au restrictii alimentare si copii mofturosi la masa”, a explicat Alex Weinstein (Chief Digital Officer, Hungryroot). Cosul mediu de cumparaturi e de 125 $. Cum ii ajuta platforma si cum functioneaza aceasta? Iti faci un cont, raspunzi la 20 de intrebari legate de preferintele tale culinare, alergii, obiective, etc., iar compania iti creeaza un cos complet de cumparaturi alimentare si de retete, pe care il poti edita. Dupa fiecare comanda trimisa, Hungryroot.com trimite un chestionar de satisfactia clientelara, pentru a obtine feedback pretios apropo de produsele si retetele primite.
Odata ce retailerii obtin informatii legate de cosumatori, AI-ul ii poate ajuta sa le arate acestora produse relevante. Iar Hungryroot demonstreaza ca utilizarea corecta a inteligentei artificiale adduce rezultate. Compania are o echipa AI interna, de 55 de angajati. „Credem ca, daca vrei sa fii ce mai bun din lume la ceva, nu poti sa pasezi acel ceva unui tert. E ceva central companiei noastre”, mai spune Weinstein.
Leave a reply