Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse (+106% YoY), in 2023

 

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din Romania, transmite (intr-un comunicat de presa) ca a avut o crestere de peste 119% a vanzarilor, in 2023. Cele mai cumparate produse au fost apa plata, patrunjelul, bananele si ceapa verde. In total, in 2023, in platforma au fost plasate aproape 900.000 de comenzi.

„Pentru noi, al doilea an de activitate incheiat a fost marcat de crestere (…). In 2023, oamenii au avut un interes crescut pentru achizitia online de produse alimentare. (…) Astfel, am livrat de doua ori mai multe produse fata de anul trecut, ajungand la peste 29,6 milioane de produse intr-un singur an”, transmite Andrei Popescu (General Manager Freshful by eMAG).

Cum a aratat anul 2023 pentru Freshful by eMAG, in cifre:

  • un client a alocat, in medie, 2.372 de lei pentru cumparaturi si a plasat 7,5 comenzi
  • oamenii au pus in cosul virtual de cumparaturi 32 de articole, in medie, pentru o singura comanda
  • cea mai mare comanda a venit din partea unui client care a cumparat 187 de articole, din sapte categorii de produse diferite, in valoare totala de peste 9.500 de lei
  • cel mai fidel client a plasat 372 de comenzi, pe toata perioada anului trecut
  • clientii Genius raman cei mai activi din platforma, reprezentand aproximativ 70% din total utilizatori
  • 24% din totalul clientilor activi au folosit functionalitatea Add to Order (cu ajutorul careia clientii care au uitat sa puna un produs in cos pot sa il adauge si dupa ce comanda a fost plasata), la 1 din 6 comenzi
  • intervalul orar preferat pentru plasarea comenzilor a fost 11:00-13:00, iar cel preferat pentru primire a fost impartit intre doua momente-cheie – 08:00-12:00 si 19:00-22:00
  • 10,5% din comenzi au continut cel putin un produs din categoria Save Me (unde sunt incluse produse cu vanzare accelerata); in total, au fost salvate 142.600 de kilograme de alimente si 22.000 de oua
  • programul „Pastreaza. Returneaza. Freshful recicleaza!” a functionat bine si in 2023, astfel ca Freshful a continuat sa colecteze pungile din hartie utilizate pentru livrarea cumparaturilor; in total, 18% dintre pungi au fost colectate de la clienti si trimise catre reciclare

Leave a reply