COVID-19, BIANO.ro: crestere semnificativa a comenzilor online Home & Deco, in perioada 15-28 martie
Motorul de cautare online Home & Deco BIANO.ro transmite, intr-un comunicat de presa, ca numarul de parteneri ai platformei a crescut in perioada 15 martie – 15 mai 2020, pe fondul pandemiei COVID-19. O crestere substantiala s-a observat dupa data de 1 aprilie. Printre noile magazine partenere se numara in special unele care vand pe Internet articole pentru copii, scaune, comode si birouri. In plus, reprezentantii BIANO au primit solicitari de consultanta si sprijin logistic de la magazine care si-au dorit cresterea/dezvoltarea de platforme e-commerce noi si apoi listarea pe platforma. Dar au existat si magazine online care s-au retras de pe BIANO: cele care au avut probleme cu furnizorii sau al caror depozit, localizat in afara Romaniei, nu mai putea onora procesarea comenzilor.
BIANO.ro reuneste ofertele a 75 de magazine Home & Deco, cu posibilitatea de plasare online a comenzilor si este un start-up ceh care face parte din grupul MITON. Lansat in 2015, BIANO s-a extins in 4 alte tari, pe parcursul a 5 ani: Romania, Slovacia, Olanda si Brazilia. In 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali si internationali de peste 50 de milioane de euro, avand peste 4 milioane de produse Home & Deco listate.
Platforma raporteaza o crestere semnificativa a numarului de comenzi online de produse Home & Deco, dupa primele doua saptamani de stare de urgenta in Romania. Un top al celor mai vandute produse in perioada martie-mai include: scaune de birou, scaune de bucatarie, birouri, oale de gatit, comode, paturi si piese de mobilier pentru copii. Cele mai mari cresteri in cautari le-au avut paharele termo si patuturile pentru copii. Vizitatorii noi pe platforma BIANO au fost cel mai interesati in aceasta perioada de sectiunile Canapele, Comode, Birouri, Paturi, Patuturi pentru copii.
Motorul de cautare estima o crestere de 100% la nivelul indicatorilor de performanta pe 2020, dar acum previzioneaza o depasire a acestui target. Target-urile pentru 2020, in Romania, includ largirea comunitatii de cumparatori online, simplificarea procesului de selectare a produselor de mobila (prin intermediul functiilor inteligente) si indicarea noilor tendinte internationale (ca mobila eco-friendly).
„Partenerii nostri existenti au apelat in aceasta perioada la resursele oferite de grupul MITON in zone de focus din Europa Centrala, pentru a facilita tot lantul logistic, in vederea furnizarii in depline conditii de siguranta, cat mai facil si rapid, a comenzilor clientilor. Acestia ne-au recomandat si altor parteneri de business si astfel am ajuns la un aflux de inregistrari pe platforma www.biano.ro. Judecand dupa evolutia cifrelor, ne vom depasi targeturile de parteneri noi inregistrati pentru anul acesta si estimam cresteri importante si la nivelul veniturilor pentru parteneri”, transmite Michal Tvrznik (foto, COO, Co-fondator BIANO.ro).
Leave a reply