Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Compania poloneza BNPL PayPo se lanseaza in Romania si se integreaza cu MODIVO.ro

Compania fintech PayPo, lider pe segmentul Buy Now Pay Later (BNPL) in Polonia, anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea pe piata din Romania. Optiunea de plata este deja disponibila in magazinul online de Fashion MODIVO.ro, detinut de grupul polonez CCC, care se pregateste pentru deschiderea unui magazin fizic, in Bucuresti. Obiectivul PayPo este de a oferi clientilor magazinelor online o metoda de plata accesibila, care le ofera un interval de 30 de zile in care pot face plata, fara costuri suplimentare. Astfel, clientii primesc produsele si decid daca isi doresc sa le pastreze, inainte de a le achita. In cazul unui retur, fondurile aferente platii nu vor fi blocate.

Integrarea cu PayPo ofera o noua modalitate de plata clientilor si genereaza o crestere a nivelului de loialitate a cumparatorilor si a indicatorilor principali de performanta, pentru business-urile digitale. Compania poloneza raporteaza cresteri de pana la 30% a valoarii medii a comenzilor si o scadere cu pana la 20% a ratei de abandon a cosului de cumparaturi, in cazul magazinelor e-commerce care ofera metoda de plata PayPo. „9 din 10 clienti care cumpara folosind PayPo ca metoda de plata revin pentru o comanda urmatoare. Observam cresteri ale vanzarilor in toate industriile care au implementat solutia noastra, in special in Fashion si Footwear”, explica Radoslaw Nawrocki (foto, Fondator si CEO PayPo).

Segmentul de BNPL este in continua crestere, la nivel international, iar dezvoltarea rapida a sectorului e-commerce in Romania creeaza premise bune pentru adoptarea acestei metode de plata alternative de catre client. Fondata in 2016, compania detine o cota de piata de peste 80% in Polonia, fiind folosita de peste 25.000 de magazine online, cu peste 800.000 de conturi active de clienti.

In urmatorii ani, PayPo planuieste sa investeasca 50 milioane € in extinderea pe piata din Europa Centrala si de Est, extindere care va incepe cu piata din Romania. „Am ales piata din Romania pentru pozitia strategica si pentru cresterea accelerata a acesteia din ultimii ani. Piata de e-commerce din Romania a depasit anul trecut 6 miliarde de euro, ceea ce o face tot mai atragatoare pentru comerciantii care doresc sa se extinda in Europa Centrala si de Est”, explica Radoslaw Nawrocki. „Obiectivul nostru este sa oferim publicului din Romania o metoda de plata inovatoare si sa contribuim la educarea pietei pentru adoptarea acesteia. Planurile de extindere regionala ale companiei in viitorul apropiat vor include si alte piete din Europa Centrala si de Est. Este un plan asumat, in care credem foarte mult, pentru ca suntem convinsi de viitorul platilor inteligente si de necesitatea acestora”, incheie acesta.

Comentarii ( 2 )

  1. […] fi oferita in parteneriat cu PayPo, companie care este lider pe segmentul BNPL in Polonia si care s-a lansat recent in Romania. Magazinul online epantofi.ro este unul dintre cei mai mari jucatori din segmentul de Fashion, in […]

  2. […] plata amanata, ca metoda de fidelizare a clientilor magazine online. Aceasta este folosita deja de MODIVO.ro si epantofi.ro, iar magazinele online care au integrat-o vad cresteri de pana la 30% a valorii […]

Leave a reply