PayPo va invita la E-Innovation (20 octombrie 2022), eveniment dedicat metodelor alternative de crestere in e-commerce
Pe 20 octombrie, la Hotel Sheraton din Bucuresti, va avea loc evenimentul E-Innovation – Alternative Methods to Grow in E-Commerce, anunta organizatorii (PayPo Romania), intr-un comunicat de presa. Evenimentul va fi locul de intalnire al specialistilor in e-commerce si a magazinelor online, iar temele principale de discutie vor viza campaniile de Black Friday 2022, tendintele de pe piata e-commerce, tehnologiile inovatoare si metodele alternative de crestere in domeniu. E-Innovation se va desfasura atat in format fizic, cat si prin intermediul platformei IC Events (dezvoltata de InternetCorp), pentru cei care vor sa participe online. Participarea este gratuita, iar ambele metode de inscriere sunt disponibile aici.
Prezentarile si panel-urile de discutii din cadrul evenimentului vor oferi solutii concrete pentru dezvoltarea operatiunilor si cresterea gradului de retentie a clientilor digitali. Printre speakerii evenimentului se numara: Marinela Neacsu (Marketing Manager MODIVO Romania), Cristian Pelivan (Director Executiv ARMO), Radoslaw Nawrocki (Fondator & CEO PayPo), Horia Grozea (Director Comercial NETOPIA Payments), Raul Durma (General Manager & Board Member PayPo Romania), Cosmin Daraban (Cofondator & CEO Gomag) si Valentin Deleanu (Senior Agency Account Strategist Google).
Printre subiectele dezbatute la conferinta se vor numara: canalele si tacticile de promovare pentru Black Friday, previziunile de crestere e-commerce pentru ultimul trimestru al acestui an, machine learning, metodele alternative de plata si livrare, tacticile de optimizare a rezultatelor e-commerce.
PayPo Romania face parte din grupul PayP (lider pe segmentul Buy Now Pay Later/BPNL in Polonia). Si va profita de acest eveniment pentru a marcha intrarea pe piata din Romania a solutiei de plata amanata, ca metoda de fidelizare a clientilor magazine online. Aceasta este folosita deja de MODIVO.ro si epantofi.ro, iar magazinele online care au integrat-o vad cresteri de pana la 30% a valorii medii a comenzii. In plus, inregistreaza si o scadere cu pana la 20% a ratei de abandon a cosului de cumparaturi, iar clientii revin cu incredere, pentru cumparaturi recurente de produse la pret intreg si din colectii noi.
Leave a reply