Intrebare
Scenariu: Nenea X, detinatorul unui magazin online doreste sa schimbe platforma site-ului. Face o lista cu specificatiile dorite pt noul site. Printre acestea se afla idei noi care nu sunt prezente pe site-urile competitiei din Ro. Nenea X trimite lista ...
Deschis 0
, , , 7 ani 5 Răspunsuri 686 vizualizari 0

Intrebare
Stim ca este bine sa avem comentarii, review-uri la poduse. Dar cum tratam comentariile care pun intr-o lumina proasta produsul respectiv? Le lasam acolo, le stergem? Ce facem? Dar despre review-urile la nivel de magazin (servicii: livrare, consultanti etc) care sunt ...
Deschis 0
, 7 ani 3 Răspunsuri 522 vizualizari 0

Intrebare
Am o intrebare pentru cei care au si magazin de desfacere. Aveti ceva diferente de pret fata de preturile practicate in magazin ? Cum stimulati clientii sa cumpere online si nu din magazinul fizic? Ghidati clientii catre magazin pentru ridicarea ...
Deschis 0
, 7 ani 4 Răspunsuri 737 vizualizari 0

Intrebare
Existenta unui contract de cumparate intre vanzator si cumparator la un magazin online este obligatorie sau poate fi confundat cu Termeni si Conditii? Daca trebuie sa-l afisez poate fi tip draft sau cum se procedeaza? Politica de retur trebuie introdusa in Termeni ...
Rezolvat 0
7 ani 2 Răspunsuri 369 vizualizari 0

Intrebare
Platforma utilizata imi furnizeaza informatii despre cosurile abandonate. Cum ar fi bine sa abordez clientii respectivi, fara a fi invaziv, pentru a-i motiva sa revina si sa finalizeze procesul? Multumesc.
Deschis 0
, , , 7 ani 5 Răspunsuri 611 vizualizari 0

Intrebare
1)Ce poti face cand clientul sustine ca produsul este deteriorat in conditiile in care am ambalat si trimis produsul din depozit in stare buna, sigilat, iar pachetul livrat curier nu apare deteriorat? 2)Ati avut experienta cu clienti care sustin ca marfa ...
Rezolvat 0
, 7 ani 2 Răspunsuri 390 vizualizari 0