Este potrivit un magazin online pentru un serviciu de intermediere?
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Bună ziua,
Doresc să creez un serviciu online de intermediere (pe o anumită nişă) între expozanţi şi clienţi, cu abonament (plătit periodic de către expozanţi). Este o idee bună ca serviciul să fie implementat sub forma unui magazin online, cu coş de cumpărături, dar fără a se face vreo plată, ţinând seama că operaţiunea de vânzare-cumpărare se va desfăşura ulterior între client şi expozant fără intervenţia magazinului? (după finalizarea comenzii, sunt trimise automat e-mail-uri către expozant/expozanţi şi client, inclusiv factura proformă – fără preţ transport). Sau aveţi alte idei? Mulţumesc!
raspuns ( 1 )
Depinde foarte mult de modul cum vrei sa fii perceput de clienti/vizitatori: ca magazin online sau ca serviciu de intermediere.
Pentru prima varianta (magazin online) trebuie elimini pasii inutili (transport, plata online etc)
Pentru a doua varianta ar trebui sa fie ceva simplu si nu necesita folosirea unei platforme de comert electronic.
Daca doresti o discutie mai detaliata trimite-mi un email si voi incerca sa te ajut.