Este potrivit un magazin online pentru un serviciu de intermediere?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Bună ziua,

Doresc să creez un serviciu online de intermediere (pe o anumită nişă) între expozanţi şi clienţi, cu abonament (plătit periodic de către expozanţi). Este o idee bună ca serviciul să fie implementat sub forma unui magazin online, cu coş de cumpărături, dar fără a se face vreo plată, ţinând seama că operaţiunea de vânzare-cumpărare se va desfăşura ulterior între client şi expozant fără intervenţia magazinului? (după finalizarea comenzii, sunt trimise automat e-mail-uri către expozant/expozanţi şi client, inclusiv factura proformă – fără preţ transport). Sau aveţi alte idei? Mulţumesc!

Deschis 0
Alegerea nisei Alegerea platformei Realizare magazin online Solutii software conexe Traian Anghel 10 ani 1 raspuns 1081 vizualizari 0

raspuns ( 1 )

  1. Depinde foarte mult de modul cum vrei sa fii perceput de clienti/vizitatori: ca magazin online sau ca serviciu de intermediere.
    Pentru prima varianta (magazin online) trebuie elimini pasii inutili (transport, plata online etc)
    Pentru a doua varianta ar trebui sa fie ceva simplu si nu necesita folosirea unei platforme de comert electronic.

    Daca doresti o discutie mai detaliata trimite-mi un email si voi incerca sa te ajut.

Lasă un răspuns

Browse