Pagina de prezentare inainte de magazin ?
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Salutare !
As vrea sa stiu parerea voastra in legatura cu un proiect la care lucrez. In mare este vorba de un magazin online pe nisa de fashion.
Ideea pe care se bazeaza intrebarea mea este urmatoarea:
– un magazin online obisnuit cu autentificare prin Facebook. Vreau sa realizez un fel de landing page cu un buton de logare prin FB, iar tot pe aceasi pagina sa prezint 3 pasi prin care utilizatorul poate comanda un produs , iar tot pe aceeasi pagina sa realizezi un toogle cu intrebari frecvente si raspunsuri , sectiune unde vor fi prezentate informatii despre livrare, retur , plata , in general intrebari pe care si le pun des utilizatorii . Scopul acestui landing page este sa informez utilizatorul despre tot ce ar vrea sa stie inainte de a comanda un produs si de accesarea magazinului.
Credeti ca este buna ideea unui astfel de landing page inainte de accesarea magazinului sau sunteti de parere ca ar trebui ca utilizatorul sa acceseze direct magazinul ?
Va multumesc,
Sebastian
Răspunsuri ( 3 )
As vrea sa ma limitez doar la o comunitate de Facebook. Vanzarile vreau sa le fac prin aplicatie de FB si website.
Parerea mea ( daca-mi permiti! ) este aceea ca pornesti din start cu niste auto-limitari. Eu nu mi-as lasa afacerea si viitorul ei in mainile lui Facebook, iar daca vrei sa captezi leads numai de pe FB, fa-o in platforma sociala, nu pe siteul tau. E deja prea mult chiar si dependenta afacerii tale fata de Google, acum vrei s-o lasi in mainile lui FB?! Facebook e doar un canal de comunicare si de generare de leads, insa businessul tau se desfasoara in interiorul siteului ( magazinului ) tau online. Aici dai ce are afacerea ta mai bun, plus valoarea, si trebuie s-o faci accesibila pentru vizitatorii care vin din o multime de canale de comunicare ( de pe FB, din search, de pe YT, din alte siteuri web 2.0, din offline, etc )
Nu confunda strategiile si tehnicile de marketing ce se aplica la produse electronice sau softuri sau servicii, cu cele ce se aplica strict pentru magazine ce vand produse fizice. Sunt doua ”domenii” diferite!
Am luat la cunostinta parerile voastre si a catorva persoane si cel mai sigur am sa renunt la aceasta idee, cu toate ca trebuie ragandita toata strategia.
Va multumesc pentru parerile voastre !