Răspunsuri ( 3 )

  1. As vrea sa ma limitez doar la o comunitate de Facebook. Vanzarile vreau sa le fac prin aplicatie de FB si website.

  2. Parerea mea ( daca-mi permiti! ) este aceea ca pornesti din start cu niste auto-limitari. Eu nu mi-as lasa afacerea si viitorul ei in mainile lui Facebook, iar daca vrei sa captezi leads numai de pe FB, fa-o in platforma sociala, nu pe siteul tau. E deja prea mult chiar si dependenta afacerii tale fata de Google, acum vrei s-o lasi in mainile lui FB?! Facebook e doar un canal de comunicare si de generare de leads, insa businessul tau se desfasoara in interiorul siteului ( magazinului ) tau online. Aici dai ce are afacerea ta mai bun, plus valoarea, si trebuie s-o faci accesibila pentru vizitatorii care vin din o multime de canale de comunicare ( de pe FB, din search, de pe YT, din alte siteuri web 2.0, din offline, etc )
    Nu confunda strategiile si tehnicile de marketing ce se aplica la produse electronice sau softuri sau servicii, cu cele ce se aplica strict pentru magazine ce vand produse fizice. Sunt doua ”domenii” diferite!

  3. Am luat la cunostinta parerile voastre si a catorva persoane si cel mai sigur am sa renunt la aceasta idee, cu toate ca trebuie ragandita toata strategia.

    Va multumesc pentru parerile voastre !

Lasă un răspuns

Browse