Bonami.ro a avut o cifra de afaceri de 10 milioane €, in 2021
Anul 2021 a insemnat realizarea a numeroase proiecte ambitioase, pentru magazinul online cu mobilier si decoratiuni Bonami, anunta retailerul, intr-un comunicat de presa. Cresterea inregistrata de companie pe toate pietele unde e prezenta a fost de 25%. Cifra de afaceri a Bonami.ro a fost de 10 milioane € (piata romaneasca a stagnat, dupa o crestere de 40%, in 2020).
In iunie, compania a lansat propriul serviciu premium de curierat, transportand piese de mobilier pana in locuinta clientului. In toamna, a anuntat extinderea pe 4 noi piete: Letonia, Lituania, Croatia si Slovenia. Iar in noiembrie-decembrie, compania a desfasurat campanii cu spoturi TV pe 4 dintre cele 9 piete unde este prezenta.
„Am investit peste 4 milioane de euro in magazine, extinderea depozitelor si extinderea companiei pe 4 noi piete. Anul trecut, Bonami a primit peste 2,7 milioane de produse in depozitele sale si si-a extins suprafata depozitului cu 10.000 m2, pana la cei 55.000 m2 actuali. Bonami continua sa fie o companie profitabila, ce isi sustine investitiile din propriile resurse”, transmite Pavel Voparil (foto, CEO Bonami).
Spre deosebire de anii anteriori, anul trecut, pe site au fost adaugate mai multe produse din categoria de mobilier. Romanii au ales sa cumpere maim ult mobilier pentru gradina, o consecinta a timpului petrecut acasa. (de altfel, categoria de mobilier a inregistrat cele mai mari vanzari, la nivel de companie).
La fel ca anul trecut, anul acesta Bonami se asteapta la posibile complicatii in lantul de aprovizionare si la cresterea preturilor la transport si materiale. Din acest motiv, compania isi doreste sa se concentreze pe integrarea verticala, astfel incat sa aiba sub control intreg lantul de productie, pentru a putea oferi clientilor produse la un nivel superior de calitate.
„Am decis ca trebuie sa ne bazam pe noi insine, in multe parti ale lantului de aprovizionare. Drept urmare, dorim sa avem mai mult control atat asupra transportului, cat si asupra produselor in sine. De aceea ne vom extinde gama cu noi categorii, vom incepe sa proiectam noi insine unele produse, dar cel mai mult ne intereseaza sa obtinem cea mai buna calitate a produselor. Satisfactia clientilor nostri ramane la fel de importanta, de aceea vom continua sa ne imbunatatim serviciile oferite, site-ul web si interfata pentru telefon mobil, continutul si navigarea, pentru ca experienta de achizitie pe site-ul Bonami sa fie usoara si placuta”, completeaza Pavel Voparil.
Leave a reply