Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Black Friday transfrontalier: comerciantii romani au vandut online de peste 17 milioane lei, in Bulgaria si Ungaria

In perioada 22-24 noiembrie, in Bulgaria si Ungaria a avut loc Black Friday, iar comerciantii romani au avut incasari in crestere, de la cumparatorii de peste hotare, transmite platforma PayU, intr-un comunicat de presa. Bulgarii si ungurii au cheltuit peste 17 milioane de lei (+16% YoY) in magazinele online romanesti si vanzatorii autohtoni au inregistrat cu 28% mai multe plati online din cele doua tari, numarul lor ajungand la peste 69.000, din care 15.507 in Bulgaria (cu 10% mai mult comparativ cu anul trecut) si 54.851 in Ungaria (cu 33% mai multe tranzactii YoY).

Valoarea medie a cosului de cumparaturi din Ungaria a inregistrat o scadere de 24%, atingand valoarea de 119 lei. In cazul Bulgariei, valoarea acestuia a inregistrat o crestere de 15% si a atins suma de 738 lei. Si anul acesta, produsele din categoria IT&C si fashion (imbracaminte, incaltaminte, accesorii) raman in topul preferintelor de peste granita.

„Black Friday continua sa fie un fenomen si in afara granitelor tarii. Cresterile impresionante pe care le inregistreaza comerciantii romani de la an la an confirma dezvoltarea pietei de comert online, atat din perspectiva cumparatorilor cat si a magazinelor din acest segment. Valoarea evenimentului este mult mai mica decat in Romania, insa vorbim de cresteri similare cu cele inregistrate local in ceea ce priveste numarul de tranzactii. Comerciantii romanii pot profita de acest lucru pentru a-si extinde afacerea in afara granitelor. Pe langa extinderea operatiunilor in afara pietei locale saturate, acestia pot descoperi si isi pot dezvolta potentialul liniilor de produse, obiectiv ce nu poate fi adesea atins atunci cand se vinde doar pe piata interna”, transmite Marius Costin (foto, Country Manager PayU Romania).

Leave a reply