Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Black Friday 2022: ce campanii au pregatit magazinele online din Romania (UPDATE)

Black Friday 2022 (11 noiembrie) se apropie cu pasi repezi, asa ca am strans laolalta – intr-un singur articol – toate informatiile din comunicatele de presa legate de cel mai important eveniment de reduceri online din tara noastra. Stati cu ochii pe noi: vom updata acest text pe masura ce apar stiri noi!

  • PayU estimeaza ca, de Black Friday (11 noiembrie 2022), la nivelul pietei e-commerce se vor plati online produse si servicii in valoare estimativa de 510 milioane lei (usor peste valoarea din 2021) si preconizeaza o crestere de aproximativ 15% YoY a numarului de tranzactii cu plata online
  • GLAMI.ro estimeaza ca 73% dintre romani vor cheltui cel mult 1.000 de lei, pe Fashion online
  • eMAG.ro (11 noiembrie): 1,5 milioane de oferte din toate categoriile vor fi puse la dispozitia clientilor, alaturi de partenerii din marketplace, la capatul unui efort de peste 10 luni; valoarea reducerilor depaseste 360 de milioane de lei; eMAG.ro estimeaza vanzari de 639 de milioane de lei, in crestere cu 30 de milioane de lei fata de anul trecut; eMAG ofera 4 vouchere de 25 de lei in 4 aplicatii e-commerce (eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful) celor care cumpara un abonament Genius intre 7 si 13 noiembrie (astfel costul abonamentului eMAG pe un an de zile este 0); produse speciale din campanie – 24.000 de nopti de cazare in Romania, peste 2.500 de vouchere pentru bilete de avion Tarom reduse cu 50%, 10 programe MBA, 100 de masini, 15 motociclete, 5 autorulote, o barcă cu motor si un velier (care vor beneficia de reduceri de pana la 24%), peste 10 kg de aur, peste 58 de tone de carne de porc de la producatori romani, diverse servicii medicale (abonamente, screening, analize), 1  pachet pentru finala World Cup 2022 din Qatar (pentru 2 persoane),  bilete la Electric Castle 2023 si la concertul Coldplay de la Barcelona, cursuri si experiente inedite (zbor cu avionul, drift experience, drive experience, lasertag, squash, degustare de vinuri, parc aventura, escape room, pescuit sportiv, karting electric, cununie civila pe velier, tabara de cercetasi, Mos Craciun de inchiriat); in premiera, anul acesta eMAG.ro va introduce surprize pe care clientii le pot descoperi „ascunse” printre oferte (Delia si Andi Moisescu s-au ascuns printre ofertele de Black Friday, iar cine ii descopera castiga o experienta VIP backstage, pentru 2 persoane, respectiv carduri cadou); pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an (in care traficul pe site depaseste 12 milioane de vizite), retailerul a investit peste 4,3 milioane € in servere, servicii de tip cloud si chatbot-ul virtual Dana; livrarea comenzilor de Black Friday se va face pana pe 25 noiembrie (cu ajutorul firmelor de curierat si a infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care depaseste 3.600 de unitati); in Bucuresti, aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox chiar in seara de 11 noiembrie 
  • evoMAG.ro (28 octombrie – 27 noiembrie) a pregatit reduceri de pana la 80%, la peste 165.000 de produse, in 4 etape
  • Flanco.ro (21 octombrie – 30 noiembrie) a pregatit reduceri la toate categoriile de produse, pe parcursul a aproape 6 saptamani
  • FashionDays.ro (7-13 noiembrie): reduceri de pana la 80% si deo extra reducere (de 10%), pentru clientii care au cont Genius
  • Vegis.ro (11-13 noiembrie) va avea reduceri de pana la 90%, la peste 2.000 de produse, din toate categoriile de pe site
  • EduClass.ro (10-14 noiembrie) – reduceri de pana la 70%, la aproximativ 2.000 de jucarii educative si produse de puericultura
  • Floria.ro (11 noiembrie) – clientii care achizitioneaza produsul Acces Platinum (un card de membership in valoare de 150 lei) vor primi 20% reducere la fiecare comanda de produse florale de pe site, timp de 1 an
  • Complice.ro (11-13 noiembrie) – din oferta vor face parte 15 pachete experientiale, care vor avea discount-uri intre 10-45%, unele pachete Flexibox (cu reduceri de pana la 30%), plus reduceri la premiile si cadourilecorporate (care vor fi active in perioada 11-18 noiembrie)
  • Workspace Studio/shop.workspaces.ro (11 noiembrie) va avea preturi mai mici cu pana la 50% la sute de scaune ergonomice marca Herman Miller si Knoll
  • elefant.ro (7-13 noiembrie) va oferi peste 1.000 de vouchere de discount si cadouri surpriza celor care vor fi activi pe site in perioada campaniei (dar si offline – duminica, 6 noiembrie, in centrul comercial ParkLake); pentru prima data intr-o campanie de Black Friday, piese de colectie furnizate de Casa de Licitatii A10 by Artmark, a caror valoare totala depaseste 225.000 €, vor putea fi achizitionate din magazinul online (inclusiv tablouri semnate de Nicolae Grigorescu, Stefan Caltia sau Adrian Ghenie); mecanismul de achizitie presupune plata unei sume de rezervare a produsului pe elefant.ro, urmand ca achizitia sa fie finalizata prin intermediul Casei de Licitatii A10 by Artmark; tot in premiera, la campanie vor participa si parteneri din marketplace, care vor oferi discounturi generoase la electrocasnice, smartwatch-uri, produse pentru cresterea si ingrijirea copiilor, produse de bricolaj
  • Mobexpert.ro (9-20 noiembrie) a pregatit reduceri de pana la 50% la mii de produse (peste 70%) din categoriile mobilier si decoratiuni, valabile atat pe site, cat si in magazinele fizice; consumatorii vor fi tentati cu reduceri substantiale la o gama extinsa de produse noi, realizate in fabricile proprii si la intreaga colectie de mobilier pentru terasa si gradina (o premiera in istoria Black Friday, la Mobexpert); produsele pot fi platite in 36 de rate fixe fara dobanda, prin intermediul Mobexpert Credit Card, un program dedicat de finantare; retailerul s-a pregatit pentru aceasta campanie inca de la inceputul anului, atat pe partea de aprovizionare a stocurilor, cat si pe partea logistica; livrarea se va face in cel mai scurt timp posibil, oriunde in tara (decoratiunile si produsele de mici dimensiuni pot ajunge la destinatar in 24-48 de ore de la momentul plasarii comenzii)
  • a2t.ro (28 octombrie – 5 decembrie): clientii vor putea alege din peste 125.000 de produse aflate la reducere, iar discount-urile vor fi de pana la 72%; Atu Tech a investit 3,5 milioane € in stocurile de produse destinate ofertei de Black Friday; pe langa reduceri, clientii vor avea acces si la consiliere telefonica gratuita in alegerea produselor, suport tehnic gratuit post-vanzare, instalare oriunde in Romania (prin reteaua proprie de instalatori parteneri), service cu ridicare si returnare gratuite, drept de retur prelungit la 30 de zile (fata de 14 zile, conform legii), mai multe optiuni de plata in 4 rate, fara dobanda (prin Card Avantaj de la Credit Europe Bank, Bonus Card de la Garanti BBVA, Star Card de la Banca Transilvania, optiunea All Inclusive de la BRD Finance si Cardurile de cumparaturi de la Alpha Bank)
  • Esteto.ro (8-13 noiembrie): reduceri de pana la 55%, la peste 30.000 de produse cosmetice, naturiste, pentru casa, de curatenie, intretinere si Fashion; cei peste 800 de parteneri din platforma Esteto Marketplace se pot alatura campaniei de Black Friday de anul acesta; pentru comenzi de cosmetice profesionale Alfaparf Milano de peste 250 de lei, platforma online va oferi cadou un set cosmetic (in valoare de 142 de lei); comenzile de peste 150 de lei, le va aduce un cadou cosmetic in valoare de 46 de lei; comenzile de peste 500 de lei beneficiaza de transport gratuit; simultan, Esteto va derula o campanie similara in Bulgaria si Ungaria, oferta fiind aceeasi ca in Romania; in tara noastra, Esteto estimeaza o crestere cel putin dubla a vanzarilor de Black Friday 2022, comparativ cu o perioada obisnuita din an
  • Spy-Shop.ro (11-13 noiembrie): un stoc de produse in valoare de 5 milioane € (camere si sisteme de supravgehere video si accesorii CCTV, sisteme de alarma antiefractie, smart home, automatizari pentru porti, interfoane si videointerfoane, panouri fotovoltaice, camere auto, senzori smart, binocluri, telescoape, lunete astronomice si nu numai); retailerul se asteapta la o crestere de 20% YoY, de Black Friday 2022
  • MIZAR.ro (11-13 noiembrie): pasionatele de moda sunt asteptate cu reduceri de pana la 50%, la colectiile actuale de pe site
  • Photosetup.ro (10-13 noiembrie): oferte speciale la o gama larga de aparate, obiective si accesorii foto-video; avand in vedere interesul crescut pentru echipamentele foto-video si datele din 2021, stocurile au fost marite cu 40%, iar Photosetup se asteapta ca vanzarile de Black Friday sa fie mai mari cu 40-50% YoY; cei care vor achizitiona produse de peste 300 RON, vor primi un cadou special; retailerul a activat campania „Diferenta Inapoi” (chiar daca achizitioneaza ceva in perioada 1-10 noiembrie, se pot bucura de reducerile de Black Friday prin obtinerea diferentei de pret inapoi in cont, daca fac cumparaturi online, direct pe site)
  • ajusto.ro (14-21 noiembrie): in platforma vor exista promotii si reduceri la servicii de instalare si demontare electronice si electrocasnice, dar si o reducere integrala pentru costul de evaluare si ofertare a proiectelor personalizate de amenajari interioare; in plus, un serviciu inedit in peisajul de amenajari si redecorari (imprimarea verticala pe pereti, care foloseste o tehnica avansata de printare a imaginilor preferate), va avea o reducere de -20% din costul proiectului
  • Sezamo.ro (8-20 noiembrie): supermarketul online va organiza Green Friday, initiativa care pune accentul pe sustenabilitate, zero waste si reduceri cuprinse intre 20% si 90% pentru produsele din categoria Save the food si de pana la 40% pentru categoriile de tip supermarket

Leave a reply