Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

MerchantPro: cum s-au pregatit comerciantii online de Black Friday 2022

In ultimele luni, magazinele online de pe platforma MerchantPro au optimizat viteza de incarcare a site-ului, au personalizat designul si au creat landing page-uri dedicate momentelor importante din strategia de vanzari, pentru a se pregati de Black Friday 2022, transmite platforma e-commerce SaaS, intr-un comunicat de presa. Si optimizarea check-out-ului si a proceselor post-vanzare (in zona de fulfillment) au fost o prioritate pentru comercianti.

Datorita schimbarii generatiilor, dar si ca o caracteristica a sezonului de cadouri, in comerntul online e dominanta dorinta de instant gratification. Studiile arata ca mai mult de 50% dintre clienti asteapta incarcarea unui site doar 3 secunde, altfel il parasesc, mai ales in cazul navigarii pe dispozitive mobile. Pe de alta parte, rata de conversie creste odata cu viteza de incarcare.

„Este important ca platforma sa ofere functionalitati tehnice performante, astfel incat comerciantii sa se poata focaliza pe stocuri si atragerea clientilor, iar website-ul sa poata fi configurat usor pentru a raspunde strategiei de crestere a business-ului. De Black Friday traficul poate creste chiar si de zece ori fata de o perioada normala si este esential ca viteza de incarcare a continutului din site sa ramana la un nivel superior, pentru a pastra o rata de conversie eficienta. In acest context, investitia in MerchantPro Next – lansat in acest an – a fost o prioritate pentru noi si astfel asiguram acum magazinelor de pe platforma o infrastructura solida, ce ofera o viteza superioara de incarcare a site-urilor, o experienta fluida de check-out, dar si o suita puternica de automatizari ce cresc performanta magazinelor online”, a precizat Arthur Radulescu (foto, CEO MerchantPro).

In contextul unei piete online care a ajuns la un grad evident de maturitate, magazinele se concentreaza pe functionalitati care eficientizeaza fluxul de comenzi la fel sau chiar mai mult decat pe campaniile de marketing. Astfel, cum Black Friday reprezinta debutul unei perioade intense in e-commerce, magazinele online mature, consolidate, incep pregatirile pentru acest moment din perioada verii.

Printre functionalitatile adoptate anul acesta, care asigura diferentierea in e-commerce (de Black Friday si in perioadele de trafic intens), se numara optiunile diversificate de plata (in special cele ultra-rapide de tipul Apple Pay sau One-click payments), posibilitatea de livrare in lockere (tendinta cu crestere exponentiala in ultimii 2 ani) si returul facil.

„Exista trei segmente esentiale pentru experienta clientului unui magazin online. Performanta pe aceste segmente se traduce in rate de conversii bune si fidelizare a clientilor. Cu alte cuvinte, in eficienta si succes in online. Cele trei elemente de baza sunt viteza de incarcare a site-ului, simplitatea si viteza la check-out si viteza de fulfillment, de indeplinire a asteptarii clientului de a se bucura de produs cat mai repede. Pe aceste segmente ne-am concentrat si noi anul acesta, cu scopul de a oferi comerciantilor solutii pentru optimizare pe toate verticalele”, adauga Arthur Radulescu.

In ceea ce priveste actiunile pregatite in acest sezon, comerciantii au ales sa diversifice strategiile de market cu promotii dincolo de reducerile de pret traditionale, cu care clientii s-au obisnuit in ultimii ani si care nu mai sunt considerate suficient de atractive. Astfel, optiunile de reduceri suplimentare de volum, promotii cu gratuitati sau plata ulterioara prin solutii tip buy now pay later/BNPL sunt implementate de tot mai multe magazine online.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply