BaseLinker si SmartBill anunta un parteneriat in sprijinul magazinelor online
Platforma de centralizare si automatizare e-commerce BaseLinker anunta (intr-un comunicat de presa) un parteneriat cu programul de facturare si gestiune a stocurilor magazinelor online SmartBill. Aceasta colaborare faciliteaza procesul de facturare al e-shop-urilor, pe toate canalele de vanzare din platforma BaseLinker.
Integrarea SmartBill in BaseLinker reduce semnificativ timpul de procesare a comenzilor: factura este gata din doar cateva click-uri si e trimisa catre client. Aplicatia SmartBill, disponibila in panoul de control al platformei BaseLinker, ofera posibilitatea de a conecta magazinul online la sistemul de facturare si gestiune a stocurilor SmartBill. Astfel, vei putea sa generezi, sa stergi si sa trimiti facturile create direct din dashboard-ul BaseLinker, pentru toate canalale de vanzare unde iti afisezi produsele, fara a mai fi necesar sa transferi manual datele din comenzi. De asemenea, poti actualiza in mod automat stocurile din magazin datorita sincronizarii cu platforma SmartBill.
BaseLinker functioneaza ca un centru de comanda pentru un business din e-commerce, astfel incat sellerii sa isi poata gestiona intreaga operatiune de procesare a comenzilor dintr-un singur loc. Platforma conecteaza magazine online sau marketplace-uri cu programe de gestiune si contabilitate ERP, CRM-uri, companii de curierat, astfel incat sa poti gestiona totul dintr-un singur loc.
„Stim foarte bine ce inseamna, ca efort si volum de lucru, componenta de gestiune si facturare, pentru un magazin online. Atat pentru un start-up, cat si pentru un gigant in e-commerce, vorbim despre operatiuni care consuma timp si, implicit, bani. Integrarea SmartBill in platforma noastra (…) este modul in care ne propunem sa fluidizam aceste operatiuni”, transmite Tatiana Sen (foto, Co-CEO BaseLinker).
Clientii SmartBill inscrisi in platforma BaseLinker vor beneficia de un discount de 50% la serviciile platformei de automatizare in primele 12 luni de folosire. Beneficiile se vor extinde si catre utilizatorii BaseLinker, acestia beneficiind de acelasi tip de discount pentru folosirea SmartBill. Noua integrare te ajuta sa setezi actiunea dorita, facturile si chitantele generandu-se apoi automat. Asadar, cu ajutorul acestei tehnologii, din gestionarea unui magazin online va fi eliminata munca manuala, costisitoare si ineficienta.
„Ne dorim sa venim in sprijinul antreprenorilor romani cu solutii eficiente de optimizare a proceselor de facturare si gestiune a stocurilor care sa le ofere acestora posibilitatea de a-si desfasura activitatile de eCommerce in cel mai simplu mod cu putinta, propunand functionalitati ce reduc la minim munca manuala si riscul de eroare umana si o platforma usor de folosit, stabila si sigura dar, mai ales, in pas cu toate actualizarile legislative” declara Cristina Boartes (foto, Sales and Customer Satisfaction Manager la SmartBill).
Integrarea BaseLinker cu platforma SmartBill este posibila fara a fi nevoie de instalarea unui software dedicat. In plus, daca un magazin online vinde si pe marketplace-uri straine, BaseLinker faciliteaza emiterea facturilor in diferite limbi, cu serii de numere si cote de TVA diferite. De asemenea, ai acces la toate datele oricand, de oriunde, fara a fi nevoie sa instalezi un program special.
Leave a reply