Cat succes a avut primul weekend de reduceri online Walmart+ (2-5 iunie 2022)?
Gasim raspunsul la intrebarea din titlu pe progressivegrocer.com: compania de market research Numerator are primele rezultate legate de evenimentul de reduceri online marca Walmart (care imita celebrul Prime Day al Amazon). Organizat in perioada 2-5 iunie 2022, primul eveniment de reduceri pentru membrii abonamentului marca Walmart (intitulat Walmart+ Weekend) a insemnat trei zile de discount-uri online exclusive.
Abonamentul Walmart+ a fost lansat in 2020 si este al doilea cel mai mare program de loialitate din domeniul vanzarilor cu amanuntul, din SUA, dupa Amazon Prime. Din pacate, abonatii nu au prea stiut despre Walmart+ Weekend, noteaza Numerator – doar 33% dintre clientii Walmart.com au stiut ca urmeaza acest eveniment (fata de 94% dintre clientii Amazon.com, care stiu ca urmeaza Prime Day). Suma medie cheltuita pe comanda, pe Walmart.com, a fost mai mare decat suma medie cheltuita pe site-ul retailerului in restul anului (si mai mare decat comanda medie din timpul Amazon Prime Day 2021).
59% dintre cumparaturile facute in Walmart+ Weekend pe site-ul celui mai mare retailer american au fost alimente cumparate online, 7% au fost produse pentru sanatate si infrumusetare, iar 6% au fost produse casnice. Conform sondajelor facute de Numerator, 36% dintre clientii Walmart.com din acest weekend de reduceri au fost abonati de cel putin 1 an, 55% s-au abonat in ultimul an, iar 9% – in ultima luna. 82% dintre membri spun ca planuiesc sa prelungeasca abonamentul Walmart+, iar 2% vor sa il anuleze. Livrarea gratuita a fost principalul motiv de abonare, pentru 83% dintre membrii Walmart+.
Leave a reply