Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Agentia MTH Digital lanseaza un departament de Digital Analytics

Agentia de marketing MTH Digital anunta, intr-un comunicat de presa, ca deschide un departament dedicat de Digital Analytics, prin care ofera servicii de auditare, setare, testare si optimizare a modului in care afacerile cu prezenta online colecteaza si interpreteaza datele. Noul departament va fi condus de Anca Toma.  Recent, MTH Digital a lansat un nou departament de Customer Engagement (alcatuit din specialisti in e-mail marketing, content marketing si social media).

Noul departament de Digital Analytics a aparut in contextul in care dezvoltarile tehnologice din ultimii 2 ani au impactat treptat diverse arii ale marketingului digital. De la interventia tot mai semnificativa a machine learning in optimizarea campaniilor de performance marketing, pana la modul in care sunt colectate si procesate datele utilizatorilor de Internet, schimbarile au dus la accentuarea nevoii de date corecte, care sa reprezinte cat mai fidel realitatea vanzarilor inregistrate de fiecare business online.  In plus, odata cu lansarea noului serviciu Google Analytics 4, care va inlocui incepand cu 1 iulie 2023 actualul Universal Analytics folosit de majoritatea detinatorilor de website-uri din Romania, acestia vor trebui sa se adapteze rapid la un nou mod de raportare a datelor.

„Lucrand cu business-uri din diferite verticale in cadrul agentiei, am descoperit de-a lungul timpului probleme si totodata solutii la nivel de setup in conturile Google Analytics precum si conturile din platformele de advertising – Google Ads, Facebook Business Manager, Pinterest Ads, Tik Tok Ads. Ne aflam acum cu siguranta intr-un moment in care acuratetea datelor transmise catre aceste platforme nu este optionala, ci 100% necesara pentru a avea rezultate. Mai ales daca luam in considerare faptul ca utilizatorii de Internet, peste 70% dintre romani, au la dispozitie o suita tot mai generoasa de canale prin care sa ia contact cu magazinele online sau business-urile care ofera servicii. Odata cu trecerea la noul Google Analytics 4, accentul in raportarea datelor si optimizarea campaniilor pe baza datelor va cadea pe interactiuni calitative cu website-urile. Ne dorim, asadar, sa contribuim la dezvoltarea interesului pentru date relevante, inregistrate corect si cred ca e nevoie ca oamenii de business sa ia decizii pe baza lor”, transmite Anca Toma (foto, Director of Digital Strategy & Analytics, MTH Digital).

Prin divizia de Digital Analytics, MTH Digital va oferi servicii de implementare precum setarea conturilor Google Analytics 4, auditarea conturilor de advertising si implementarile necesare pentru optimizarea rezultatelor generate de campaniile de performance marketing, precum si crearea de rapoarte customizate in GA4 sau Google Data Studio.

„Lansam acest departament atat ca suport pentru clientii nostri, pentru care gasim intotdeauna solutii astfel incat sa beneficieze de update-urile algoritmilor platformelor de digital advertising, cat si pentru ca nivelul de constientizare a nevoii acestor servicii este in crestere, cu siguranta. Ne vom adapta cu totii unei piete de publicitate online fara cookies third party in curand, vom interpreta si folosi datele cu totul diferit in noul GA4, astfel ca upgrade-ul echipei noastre in aceasta directie a venit firesc”, spune Raluca Radu (foto, Fondator & Managing Partner,  MTH Digital).

Leave a reply