Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Asos schimba shopping-ul online, lansand modele AR

Asa cum scriam in primavara, realitatea augmentata (AR) se dovedeste a fi una dintre tendintele anului 2019: Asos a lansat recent un catwalk virtual (Virtual Catwalk), in cadrul aplicatiei proprii, citim pe fashionjournal.com.au. Combinand lumea modei cu cea a realitatii augmentate (AR), compania le permite clientilor care folosesc dispozitive iOS 11.3 sau mai noi sa vada cum arata produsul dorit pe un model care defileaza chiar in fata lor, pe un podium virtual.

Sistemul Virtual Catwalk functioneaza simplu: iti indrepti camera smartphone-ului catre o suprafata plata, apoi apesi butonul AR de pe pagina produsului dorit. Tehnologia a fost dezvoltata in parteneriat cu HoloMe, companie de AR din Londra.

Problemele de care se lovesc pe Internet retailerii si consumatorii pot fi solutionate prin intermediul unor astfel de metode de simulare umana, iar viitorul modei online e deja aici. Anul acesta, o rochie digitala (care exista doar virtual) s-a vandut cu peste 9.500 $, cumparatoarea achizitionand dreptul de a o purta virtual, in social media. Asos a lansat de 2 ani cautarea foto si acum testeaza si un asistent AI, care sa ajute clientii sa isi gaseasca marimea perfecta. Iar Instagramul a fost luat pe sus de influencerul AI Lil Miquela.

Leave a reply