Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cautarea foto a ajuns pe Asos, Amazon si eBay

Search-ul vizual (search-by-photo)/cautarea foto e din ce in ce mai utilizata online. Asa cum scriam recent, aceasta ajuta brand-urile e-commerce sa-si faca produsele mai usor de descoperit in social media, sa atraga „clientii-harpon” (persoanele care cauta online un anumit produs il pot gasi mai usor pe baza imaginii) si sa vanda produse similare. Recent, acest tip de cautare a fost introdus de trei giganti online in aplicatiile lor e-commerce, anunta techcrunch.com si pixc.com:

asos

  • Asos – aplicatia de iOS a fost updatata si permite utilizatorilor sa foloseasca o imagine facuta cu telefonul propriu sau descarcata de pe Instagram, de exemplu, pentru a cauta pe site-ul britanic care contine 85.000 de produse unele similare celor din fotografie; urmeaza update-ul pentru varianta Android a app-ului; in Marea Britanie, 80% din traficul companiei aparute in 2000 si 70% dintre comenzi vin de pe dispozitive mobile, clientii stand, in medie, 80 minute/luna in aplicatie
    ebay
  • eBay – aplicatiile de iOS si Android includ acum posibilitatea de a face o poza cu telefonul sau a incarca una existenta in telefon si a cauta un produs ca cel pozat, pe site; noua cautare vizuala va usura procesul de a cauta o pereche de incaltari vazuta pe strada, de exemplu, la cineva in picioare, fara a fi nevoie sa scrii o descriere detaliata a produsului in casuta de cautare (procedeu care, oricum, nu avea sanse prea mari de reusita)

    amazon spark

  • Amazon – compania ofera, inca din 2014, optiunea de cautare pe baza de imagine in aplicatia iOS, dar acum a lansat Spark, o sectiune care permite utilizatorilor aplicatiei Amazon sa faca browsing, ca pe Pinterest ori Instagram, printre poze legate de categoria de produse care ii intereseaza, poze care pot fi folosite pentru a cumpara respectivul produs; vezi ceva ce iti place, dai click pe foto si poti achizitiona obiectul respectiv; fotografiile sunt incarcate fie de brand-uri, fie de utilizatorii Amazon Prime (daca nu esti abonat, poti vedea pozele, dar nu poti posta/comenta); Spark a fost lansat momentan doar in SUA

Lasa un raspuns