Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon investeste 800 milioane $ in livrarea gratuita Prime in 24 h

Amazon va oferi membrilor Prime din SUA un upgrade la livrarea gratuita: de la 2 zile, la 1 zi, anunta eu.usatoday.com, luand din nou avansul in cursa e-commerce in care concureaza cu Walmart si Target. Ambele companii au investit miliarde de dolari in ultimii ani, pentru a ajunge la nivelul Amazon si a putea si ele livra comenzile online in 2 zile. Investitia necesara pentru livrarea in 24 de ore pentru abonatii Prime va fi de 800 milioane $, conform declaratiilor CFO-ului Brian T. Olsavsky. Miscarea vine dupa ce, timp de ani de zile, abonatii au avut acces la acest serviciu doar pentru anumite produse si nu va afecta optiunea Prime Now (care ofera livrare in 1-2 ore la o serie de produse). Noua livrare gratuita intr-o zi va fi lansata in SUA treptat, pana va ajunge sa acopere toate cele peste 100 de milioane de produse de sub umbrela Prime.

Aceasta expansiune vine pe fondul scaderii castigului de noi abonati Prime, emarketer.com estimand ca procentul de crestere al acestora va fi de sub 9% in 2019, in SUA (fata de 12,5%, in 2018). Momentan, gigantul e-commerce are 119 milioane de abonati Prime in America, cifra care va atinge 134 de milioane pana in 2021 (peste jumatate din populatie).

Si are logica, in contextul in care majoritatea membrilor americani ai serviciului de loialitate spun ca la Amazon Prime le place cel mai mult faptul ca primesc gratis comanda in 2 zile (coform unui sondaj de opinie Feedvisor, din februarie 2019, „The 2019 Amazon Consumer Behavior Report”).

Comentarii ( 5 )

  1. […] companiei a fost influentat negativ de introducerea livrarii gratuite in 24 de ore pentru abonatii Amazon Prime, dar tot a crescut – cu 15% YoY, pana la 11,59 miliarde […]

  2. […] companiei a fost influentat negativ de introducerea livrarii gratuite in 24 de ore pentru abonatii Amazon Prime, dar tot a crescut – cu 15% YoY, pana la 11,59 miliarde […]

  3. […] rapida, care a dat roade pana acum in atragerea de clienti. In primavara, compania anunta ca livrarea gratuita in 24 h va fi ceva standard pentru toate comenzile abonatilor Prime, investind 800 milioane $ in asta. […]

  4. […] dar gigantul online are de gand sa se diferentieze de turma de imitatori prin oferirea livrarii in 24 de ore. Aceasta viteza de livrare nu poate fi egalata de competitive, iar site-ul va oferit probabil […]

  5. […] si de a accelera timpul de livrare gratuit al coletelor comandate de abonatii Prime de la 2 zile la 24 de ore (in care va investi 800 milioane $). Compania crede ca propunerea va tenta angajatii actuali part-time si full-time, inclusiv pe cei […]