Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

In medie, Amazon cheltuie 10,59 $ pentru a livra a doua zi o comanda de 8,32 $

Profitul Amazon este in cadere, gigantul online concentrandu-se pe vanzari si dezvoltarea afacerilor sale cheie (retail, servicii de cloud/Amazon Web Services, reclame), citim pe nytimes.com. Compania a facut publice cifrele din cel mai recent trimestru financiar: vanzarile au atins 70 miliarde $ (cu 24% mai mult YoY), dar profitul a fost de 2,1 miliarde $ (cu 28% mai putin YoY).

Pe partea de retail, Amazon se axeaza pe livrarea rapida, care a dat roade pana acum in atragerea de clienti. In primavara, compania anunta ca livrarea gratuita in 24 h va fi ceva standard pentru toate comenzile abonatilor Prime, investind 800 milioane $ in asta. CFO-ul Brian Olsavsky a anuntat acum ca miscarea a avut succes, clientii Prime cumparand mai des si mai mult: in ultimul trimestru, numarul de produse vandute a crescut cu 22%, de peste doua ori mai mult decat la inceputul anului, inainte de lansarea ideii de livrare gratuita intr-o zi in loc de 2.

In urmatoarele trei luni din anul fiscal (care includ si Sarbatorile de iarna), Amazon estimeaza ca va cheltui 1,5 miliarde $ pe livrarea in 24 de ore (care scoate mai muulti bani din buzunarele companiei). Conform unei analize Morgan Stanley, marketplace-ul pierde bani la acest tip de livrare online: la comenzi livrate in 2 zile sau mai mult, a caror valoare medie e de 23,33 $, Amazon cheltuie 5,08 $ pe transport; la comenzi lirate intr-o zi, a caror valoare medie e de 8,32 $, Amazon cheltuie 10,59 $ pe transport, deci pierde bani.

Pe partea de servicii de cloud (Amazon Web Services), care a avut succes gratie unor clienti ca Netflix, compania si-a mutat operatiunile de retail din baza de date Oracle, cheltuie bani pe angajati noi in departamentele de Vanzari si Marketing si da piept cu rivali ca Microsoft. AWS a bifat vanzari in valoare de 9 miliarde $ in trimestrul amintit, cu 35% mai mult YoY (cea mai mica rata de crestere de pana acum) si ramane cea mai valoroasa „felie” din afacerea Amazon (Morningstar o evalueaza la 550 miliarde $), desi genereaza sub 15% din vanzari.

Ad-urile au adus si ele aproape 3,6 miliarde $ in vanzari, cu 45% mai mult fata de aceeasi perioada a anului fiscal anterior.

Leave a reply