Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Agentia MTH Digital deschide un departament nou: Customer Engagement

Agentia de marketing MTH Digital (care a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de peste 70%) anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea unui nou departament de Customer Engagement. Acesta va fi alcatuit din specialisti deja formati in MTH Digital si va acoperi serviciile de e-mail marketing, content marketing si social media.

Miscarea vine in contextul in care piata de publicitate online din Romania a crescut cu aproximativ 30% in 2021, iar canalele principale de marketing digital in care au investit brandurile s-au diversificat. Peste 70% din bugetele de marketing online sunt directionate catre Facebook si Google Ads, iar canale precum YouTube, TikTok, Pinterest, WhatsApp incep sa castige din ce in ce mai mult teren. De asemenea, brandurile incep sa nu mai abordeze digitalul doar ca pe un canal de achizitie a clientilor, ci sa priveasca din ce in ce mai mult prezenta lor in mediul online ca pe un tot unitar si sa investeasca etapizat in obtinerea de trafic si clienti noi, cresterea engagement-ului cu baza de date existenta, conversia si loializarea clientilor existenti.

„Noul departament a aparut natural, ca o divizare a eforturilor echipei MTH Digital intre etapa de Customer Acquisition (achizitie de trafic si clienti noi din mediul digital) si etapa de Customer Engagement (care are ca scop cresterea interactiunii cu vizitatorii si clientii existenti). Departamentul de Customer Engagement se va focusa pe strategia de social media, email marketing si content marketing, in timp ce departamentul de Customer Acquisition va ramane concentrat pe segmentul de performance marketing si campanii de Google, Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest si TikTok Ads. In acelasi timp, lucram la extinderea suitei de servicii oferite clientilor nostri in zona de strategie si Data Analytics si urmeaza sa revenim aici cu noutati cat de curand. Momentan, echipa MTH Digital are peste 30 de specialisti care se ocupa, pentru clientii nostri, de strategie de digital marketing, grafica, concepte de campanii, performance marketing, social media si email marketing”, explica Robert Dumitru (foto, Managing Partner MTH Digital).

In prezent , rata de penetrare a Internetului in Romania a depasit 70% (conform Eurostat), iar piata e-commerce autohtona a insumat 6,2 miliarde €, in 2021 (conform ARMO si GPeC). Canalele de media digitale pe care utilizatorii de Internet sunt activi in mod curent s-au diversificat, astfel ca brandurile trebuie sa aiba in vedere tot mai multe medii de promovare integrate intr-o strategie de comunicare online tot mai complexa.

„In conditiile in care costurile per click si costurile de achizitie client sunt in crestere si in mediul digital, iar colectarea de cookie-uri third party va disparea aproape complet din 2023, o mare provocare in campaniile de promovare online va fi masurarea impactului pe care fiecare canal de digital il are in conversia finala. Ca urmare, la MTH Digital am lansat recent ceea ce noi numim Multi Touch Marketing Blueprint, un nou mod de a privi strategia de digital marketing segmentat pe profiluri de buyer persona si pe stadii de achizitie a clientului, urmarind parcursul fiecarui vizitator de la primul contact cu brandul pana la decizia de achizitie. In acest proces am realizat, totodata, si cat de important este ce se intampla dupa conversie si anume partea de fidelizare si de creare a unei relatii cu fiecare client. De aici am ajuns la nevoia unei abordari separate si a unui focus mai mare pe social media, email marketing si content marketing”, transmite Raluca Radu (foto, Fondator & Managing Partner MTH Digital).

Comentariu ( 1 )

  1. […] Noul departament va fi condus de Anca Toma.  Recent, MTH Digital a lansat un nou departament de Customer Engagement (alcatuit din specialisti in e-mail marketing, content marketing si social […]

Leave a reply