Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Grupul eMAG va investi 2,2 miliarde de lei in dezvoltare, in urmatorii 2 ani

Grupul  eMAG anunta, intr-un comunicat de presa, bilantul pentru planul de investitii lansat in 2021 (3,2 miliarde de lei, in 3 ani). In primul an, investitiile au depasit 1 miliard de lei, iar in urmatorii 2 ani, grupul eMAG va continua sa investeasca 2,2 miliarde de lei in acest plan de transformare in ecosistem regional de comert online.

In urma investitiilor facute, grupul eMAG a inregistrat o cifra de afaceri de 9,57 miliarde de lei in 2021, dintre care veniturile realizate de eMAG in Romania reprezinta 5,68 miliarde de lei. Dante International S.A. (compania care cuprinde eMAG Romania, Fashion Days Romania si realizeaza vanzari pentru eMAG Bulgaria si eMAG Ungaria), a inregistrat o cifra de afaceri de 7,346 miliarde de lei, in 2021.

„In al doilea an de pandemie, am luat decizia sa demaram un program ambitios de investitii, cu rolul de a sustine transformarea eMAG intr-un ecosistem regional de comert online. Rezultatele acestui program sunt deja vizibile, atat pentru clienti, care cumpara mai des, dintr-o gama mai larga de produse, cu livrare mai rapida, cat si pentru cei 42.000 de antreprenori din Marketplace. Am atins astfel, in cei doi ani de pandemie, o crestere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat incredere sa continuam planul de investitii cu 2,2 miliarde de lei in urmatorii doi ani pentru a oferi o solutie mai usoara, mai rapida si mai accesibila de shopping”, transmite Tudor Manea (foto, CEO eMAG).

Cu ajutorul tehnologiei, in care investitiile din ultimul an s-au ridicat la 128 de milioane de lei, clientii eMAG beneficiaza de o experienta de shopping care le permite sa cumpere dintr-o varietate de produse, la orice ora, prin intermediul aplicatiei, care numara in prezent peste 5 milioane de utilizatori. Dupa doi ani din momentul lansarii, serviciul Genius a ajuns la peste 340.000 de clienti, care pot alege dintre cele peste 5 milioane de produse cu livrare gratuita, si din 15 iunie, se va extinde si va deveni un abonament cu beneficii in patru aplicatii de comert online: eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful. Romanii vor avea astfel posibilitatea de a avea livrare gratuita si oferte exclusive pentru o gama foarte larga de produse, de la electronice sau articole pentru casa si copii, pana la Fashion, mancare de la restaurante sau produsele proaspete saptamanale.

Datorita investitiilor in logistica pentru infrastructura digitala, care s-au ridicat anul trecut la 493 de milioane de lei si a simplificarii procesului de livrare si retur, in prezent, 1 din 2 comenzile clientilor ajunge in easybox. Reteaua dezvoltata de Sameday va fi extinsa in Romania si in Ungaria si va ajunge intr-un an la peste 4.000 de unitati.

Investitiile in eMAG Marketplace s-au ridicat in ultimul an la 72 de milioane de lei, facilitand accesul pe pietele din Romania, Ungaria si Bulgaria pentru comerciantii de pe platforma. Pentru a accelera dezvoltarea si a simplifica procesul de extindere internationala, eMAG lanseaza un sistem centralizat de administrare automata pentru toate cele trei tari, care va duce la cresterea numarului de comercianti romani care vand international, de la 2.500, in prezent, la 4.000 anul viitor.

Compania a continuat sa investeasca in companii antreprenoriale de tehnologie, dezvoltand ecosistemul, astfel ca peste 260 de milioane de lei au mers in dezvoltarea celor mai noi platforme ale sale: Tazz si Freshful, hipermarketul online care livreaza acasa cumparaturile proaspete saptamanale. Prin intermediul eMAG Ventures, compania a investit, in total, 8,5 milioane de euro in dezvoltarea Flip, un business promitator din economia circulara si in Atlas, o platforma de servicii medicale, care se axeaza pe telemedicina.

Leave a reply