Britanicii platesc mai mult pentru a cumpara de la un retailer caruia ii sunt fideli (studiu)
Cel mai nou raport realizat de yesmarketing.com („The 2019 Customer Lifecycle Report – The Retail Shopper’s Journey to Loyalty”, care a analizat beneficiile promovarii loialitatii de brand in randul consumatorilor) a scos la iveala faptul ca 53% dintre oameni sunt dispusi sa plateasca mai mult pe un produs, atata timp cat cumpara de la un retailer caruia ii sunt fideli. Studiul a fost efectuat pe peste 1.000 de cumparatori din Marea Britanie, in scopul de a descoperi cum iau consumatorii deciziile de cumparare, ce ii motiveaza sa achizitioneze ceva prima data, a doua oara si pe termen lung, cand devin loiali unui brand.
Cercetarea a descoperit cateva informatii interesante legate de subiect:
- in decizia de cumparare pentru prima data de la un retailer, conteaza cel mai mult pretul (au spus 47% dintre respondenti), livrarea gratuita/rapida (40%), valoarea/calitatea produsului (39%), comunicarea de brand (33%)
- 36% spun ca informatiile complete despre produs este factorul care ii influenteaza cel mai mult cand vine vorba despre a cumpara de la un retailer nou
- livrarea gratuita determina noii cumparatori sa achizitioneze, dar nu conteaza atat de mult cand vine vorba despre a crea loialitate de brand – doar 3% dintre respondenti au spus ca e principalul motiv pentru care devin fideli unei companii
- 45% dintre respondenti spun ca au auzit de cel mai nou retailer de la care au cumparat din recomandarile apropiatilor
Leave a reply