Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Britanicii platesc mai mult pentru a cumpara de la un retailer caruia ii sunt fideli (studiu)

Cel mai nou raport realizat de yesmarketing.com („The 2019 Customer Lifecycle Report – The Retail Shopper’s Journey to Loyalty”, care a analizat beneficiile promovarii loialitatii de brand in randul consumatorilor) a scos la iveala faptul ca 53% dintre oameni sunt dispusi sa plateasca mai mult pe un produs, atata timp cat cumpara de la un retailer caruia ii sunt fideli. Studiul a fost efectuat pe peste 1.000 de cumparatori din Marea Britanie, in scopul de a descoperi cum iau consumatorii deciziile de cumparare, ce ii motiveaza sa achizitioneze ceva prima data, a doua oara si pe termen lung, cand devin loiali unui brand.

Cercetarea a descoperit cateva informatii interesante legate de subiect:

  • in decizia de cumparare pentru prima data de la un retailer, conteaza cel mai mult pretul (au spus 47% dintre respondenti), livrarea gratuita/rapida (40%), valoarea/calitatea produsului (39%), comunicarea de brand (33%)
  • 36% spun ca informatiile complete despre produs este factorul care ii influenteaza cel mai mult cand vine vorba despre a cumpara de la un retailer nou
  • livrarea gratuita determina noii cumparatori sa achizitioneze, dar nu conteaza atat de mult cand vine vorba despre a crea loialitate de brand – doar 3% dintre respondenti au spus ca e principalul motiv pentru care devin fideli unei companii
  • 45% dintre respondenti spun ca au auzit de cel mai nou retailer de la care au cumparat din recomandarile apropiatilor

Leave a reply