43% dintre review-urile de pe Amazon sunt false (studiu)
Un studiu recent marca GetCircuit a descoperit ca 43% dintre review-urile de pe Amazon sunt false, anunta digitalinformationworld.com. Cercetarea a analizat 33,5 milioane de recenzii de pe platforma amintita. Si a mai scos la iveala faptul ca cele mai multe review-uri fictive apar in cazul produselor vestimentare. 88% dintre cele 4,5 milioane de recenzii la imbracaminte, incaltaminte si bijuterii au fost false.
Aproape 60% dintre consumatori cumpara ceva pe Internet dupa ce citesc o recenzie la respectivul produs, a mai descoperit studiul. 58% dintre persoane nu cred ca rating-urile de 5 stele sunt autentice, iar 43% nu achizitioneaza produse care au primit de la cumparatori mai putin de 4 stele; pentru majoritatea consumatorilor, un produs are nevoie de cel putin 3 stele, mai ales in cazul electronicelor.
In plus, studiul amintit mai noteaza ca cel putin 1,5 milioane de review-uri de produse de brand de pe Amazon sunt false. Pe locul 2 se plaseaza Apple – cu 1 milion de recenzii fictive. Produsele care au cel mai des astfel de feedback clientelar inventat sunt cele marca Amazon si Apple, urmate de cele marca Hanes (brand de lenjerie intima) si Crocs (brand de incaltaminte).
Comentariu ( 1 )
[…] online are o problema serioasa cu recenziile false: la finalul anului trecut, un studiu estima ca 43% dintre review-urile de pe Amazon sunt […]