Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

In 2023, Amazon a evitat comercializarea a 7 milioane de produse false (raport)

Anul trecut, Amazon a cheltuit 1,2 miliarde $ (2% din vanzarile sale nete) pe combaterea produselor contrafacute, informeaza modernretail.co, citand un raport recent publicat de compania e-commerce („Brand Protection Report”). Astfel, Amazon a evitat ca 7 milioane de produse false sa ajunga in centrele de fulfillment si in mainile clientilor (cu 1 milion mai mult ca in 2022), iar programul de verificare a sellerilor care vor sa vanda pe platforma a blocat 700.000 de tentative de a crea conturi noi.

„Stim ca aceasta este o problema foarte mare, in care toata lumea joaca un rol-cheie. Dar am investit in a fi proactivi si in a proteja platforma”, a transmis Anna Dalla Val (Director of Global Brand Relations, Amazon), pentru sursa amintita.

Prin urmare, programul Anti-Counterfeiting Exchange (ACX), lansat in primavara trecuta de gigantul e-commerce american, functioneaza. ACX este cea mai noua tentativa a Amazon sa combata aceste produse false, dupa programul Brand Registry (din 2017) si unitatea Counterfeit Crimes (creata in 2020). Si a ajutat platforma – care a avut vanzari nete mai mari cu 12% YoY, anul trecut, ajungand la un total de 574,8 miliarde $ – sa reduca numarul de produse false vandute online.

In prezent, 15.000 de angajati Amazon se ocupa de controlul si oprirea produselor contrafacute, adica in jur de 1% din totalul de 1,5 milioane de angajati. La fel ca in cazul produselor contrafacute, gigantul online are o problema serioasa cu recenziile false: la finalul anului trecut, un studiu estima ca 43% dintre review-urile de pe Amazon sunt fictive.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] vanzarea de bunuri expirate, nesigure sau contrafacute, drept dovada in 2023, Amazon a cheltuit 1,2 miliarde $ (2% din vanzarile sale nete) pe combaterea produselor contrafacute. Astfel, a evitat ca 7 milioane […]

Leave a reply