Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

2Performant a lansat o noua functie: influencer marketing

Platforma de marketing 2Performant (care peste 600 de clienti in Europa Centrala si de Est) anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea unei noi functionalitati pentru managementul digital al campaniilor de influenceri si content marketing. Noua functie (ro.2performant.com/influencer-marketing) faciliteaza colaborarea brand-urilor si agentiilor cu instagrammeri, bloggeri, vloggeri, proprietari de pagini de Facebook, site-uri sau orice alt tip de creatori de continut. Platforma reduce cu 99% actele necesare pentru colaborarile din industrie, accelereaza procesul de contractare si plata, usureaza administrarea bugetelor si faciliteaza raportarile. Dupa setarea si derularea campaniilor de promovare, 2Performant distribuie bugetul catre fiecare influencer, cu retinerea si plata taxelor aferente fiecarei forme de colaborare cu persoane fizice sau juridice. Compania a investit, din fonduri proprii, aproape 250.000 in dezvoltarea noului serviciu.

Printre primii influenceri si creatori de continut listati in platforma se numara Andreea Balan (2,5 milioane de fani, ratecard de 1.800 €), Noaptea Tarziu (1,54 milioane subscriberi pe YouTube, 4.500 € fee) si vloggerita Tequila (1,4 milioane de abonati, 2.500 €).

„Lansarea acestei noi functii este cel mai important pariu pe care l-a facut compania pana acum, similar ca anvergura doar cu migrarea portofoliului 2Parale catre 2Performant.com, in august 2016. Am alocat 65.000 de euro pentru adaptarea platformei noilor modele de colaborare in acest business, alti 135.000 de euro pentru dezvoltarea efectiva a noii sectiuni, iar 50.000 de euro reprezinta bugetul initial de marketing. Platforma functioneaza acum ca un marketplace, unde cererile brand-urilor si agentiilor se intalnesc direct cu ofertele vedetelor online, iar contractele se incheie prin cateva secunde”, transmite Dorin Boerescu (CEO 2Performant).

„Imaginati-va o agentie de social media care lucreaza la 10 campanii cu minimum cinci influenceri fiecare – asta inseamna 50 de contracte cu entitati juridice diferite, tiparite si trimise fiecare pentru semnare, 50 de plati care trebuie aprobate si operate de departamentul financiar. De multe ori, toate astea ocupa pana la 20 – 30% din timpul de munca al unui specialist care este blocat in hartii, in loc sa isi faca meseria si sa genereze valoare reala. Prin 2Performant, intregul proces se rezolva prin cateva click-uri”, completeaza Bogdan Aron (Chief Product Officer 2Performant).

La nivel global, marketing-ul prin influenceri este un trend major. Potrivit Mediakix.com, aceasta piata a fost evaluata la peste 2 miliarde $ anul trecut si ar urma sa creasca pana la 10 miliarde in 2020. Fenomenul influencerilor ia amploare si in Romania, acestia fiind aproape nelipsiti din campaniile brand-urilor mari. In 2017, Evensys estima piata locala la 3 milioane €, iar anul acesta 2Performant estimeaza ca bugetele investite in acest tip de colaborari vor atinge 10 milioane €, iar in 2019 vor depasi 18 milioane €.

Raspunde la aceasta intrebare