Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

1 an de influencer marketing 2Performant, in cifre

In decembrie 2018, 2performant lansa o noua functie a platformei – influencer marketing, iar la 1 an de la aparitia noii sectiuni face o retrospectiva statistica apropo de aceasta, pe ro.2performant.com. In cifre, 12 luni de influencer marketing pe 2Performant au insemnat:

  • un total de 508 de creatori de continut, de la influenceri cu cateva mii de urmaritori, pana la vedete cu audiente de milioane; in total, platforma include 426 de profiluri de Instagram, 287 de profiluri de Facebook, 166 de profiluri de YouTube si 156 de bloguri
  • media numarului de followeri ai influencerilor este de 37.700 pentru Facebook, 41.500 pentru Instagram, 61.500 pentru bloguri si 118.800 pentru YouTube

  • aproape 400 de colaborari avute intre influenceri si brand-urile care au lansat 62 de campanii in platforma (unele inca in desfasurare), ceea ce inseamna o medie de 6 influenceri/campanie
  • recordul de colaborari pentru influenceri este de 10
  • valoarea medie a colaborarii – 172 €
  • tariful mediu platit pentru 1.000 de urmaritori – 1,81 €
  • jumatate dintre aplicarile la campanii se fac in primele 24 de ore de la lansare
  • pionierii campaniilor cu influenceri au fost in mod traditional brand-urile de Food, Fashion si Beauty, dar in 12 luni a existat o mare diversitate de industrii printre brand-urile care au utilizat platforma – Orange, Old Spice, Pampers, Carturesti, ING, Decathlon, Lay’s, Elefant, Vivre, Catena, Dyfashion, Esteto, Piatraonline, Vegis

„Imi place sa spun ca prin accesul la o astfel de platforma s-a democratizat marketingul online. Barierele de tehnologie, buget si competenta au disparut, iar intrebarea care se pune astazi pentru orice brand este: cati oameni vrei sa faca marketing pentru tine?”, transmite Dorin Boerescu (foto, CEO 2Performant).

Leave a reply