1 an de influencer marketing 2Performant, in cifre
In decembrie 2018, 2performant lansa o noua functie a platformei – influencer marketing, iar la 1 an de la aparitia noii sectiuni face o retrospectiva statistica apropo de aceasta, pe ro.2performant.com. In cifre, 12 luni de influencer marketing pe 2Performant au insemnat:
- un total de 508 de creatori de continut, de la influenceri cu cateva mii de urmaritori, pana la vedete cu audiente de milioane; in total, platforma include 426 de profiluri de Instagram, 287 de profiluri de Facebook, 166 de profiluri de YouTube si 156 de bloguri
- media numarului de followeri ai influencerilor este de 37.700 pentru Facebook, 41.500 pentru Instagram, 61.500 pentru bloguri si 118.800 pentru YouTube
- aproape 400 de colaborari avute intre influenceri si brand-urile care au lansat 62 de campanii in platforma (unele inca in desfasurare), ceea ce inseamna o medie de 6 influenceri/campanie
- recordul de colaborari pentru influenceri este de 10
- valoarea medie a colaborarii – 172 €
- tariful mediu platit pentru 1.000 de urmaritori – 1,81 €
- jumatate dintre aplicarile la campanii se fac in primele 24 de ore de la lansare
- pionierii campaniilor cu influenceri au fost in mod traditional brand-urile de Food, Fashion si Beauty, dar in 12 luni a existat o mare diversitate de industrii printre brand-urile care au utilizat platforma – Orange, Old Spice, Pampers, Carturesti, ING, Decathlon, Lay’s, Elefant, Vivre, Catena, Dyfashion, Esteto, Piatraonline, Vegis
„Imi place sa spun ca prin accesul la o astfel de platforma s-a democratizat marketingul online. Barierele de tehnologie, buget si competenta au disparut, iar intrebarea care se pune astazi pentru orice brand este: cati oameni vrei sa faca marketing pentru tine?”, transmite Dorin Boerescu (foto, CEO 2Performant).
Leave a reply