Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

2Performant se va lista la Bursa in a doua parte a anului 2020

Compania autohtona de tehnologie 2Performant anunta (intr-un comunicat de presa) ca intentioneaza sa se listeze pe piata AeRo a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), in a doua jumatate a anului 2020. 2Performant colaboreaza cu Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri pe piata romaneasca de capital, in vederea listarii la BVB. Compania are un potential ridicat de crestere, fiind direct conectata la dezvoltarea comertului online si la evolutia marketingului digital. Pentru aceste industrii, 2Performant a generat de-a lungul timpului peste 5 milioane de tranzactii online, in valoare de peste 205 milioane €.

„Marketingul afiliat este marketingul viitorului. Iar cresterile colosale pe care comertul online le inregistreaza in aceste zile ne confirma ca am intuit bine potentialul acestui domeniu, atunci cand l-am adus pentru prima oara pe piata din Romania. El va creste odata cu e-commerce-ul, care la nivel global inregistreaza in acest moment un salt cu sase ani in viitor si este estimat ca va continua sa creasca, in conditiile in care peste 70% dintre americani si europeni cumpara online, iar Romania si CEE, fiind in urma tarilor din Vest, prezinta un potential de crestere anuala de 20-30% pentru urmatorii ani”, transmite Dorin Boerescu (foto sus, CEO 2Performant).

La randul sau, Bogdan Aron (foto sus, CFO si Partener 2Performant) spune ca listarea tehnica la BVB face parte din obiectivele companiei de a continua dezvoltarea companiei si de a capta cat mai mult din cresterea comertului online: „In ultimii ani, 2Performant a facut pasi importanti in directia listarii la Bursa. Prin listarea tehnica la BVB vrem sa continuam politica de consolidare si dezvoltare a business-ului prin investitii in vanzari, marketing si suport, mai ales in noul context de crestere accelerata a e-commerce-ului, dar si sa obtinem o recunoastere a valorii noastre pe piata”.

Mai jos am trecut in revista cateva date relevante despre companie:

  • a fost fondata in 2008 (de Radu Spineanu, sub numele de ro,fiind prima retea de afiliere din tara noastra)
  • in 2009, a dezvoltat propria platforma integrata de marketing afiliat si influencer marketing din Romania, prin intermediul careia business-urile pot colabora de la distanta cu parteneri; lider al acestei piete, 2Performant este si cel mai mare generator local de trafic pentru comertul online din Romania, aducand lunar peste 5 milioane de click-uri pentru clientii din portofoliu
  • in 2011, a intrat pe piata din Bulgaria
  • in 2015, a devenit societate pe actiuni si s-a rebranduit sub numele de 2Performant
  • in 2016, a migrat catre o noua solutie tehnica (Amazon Web Services/AWS, introducerea sistemului pre-pay, imbunatatirea experientei de utilizare a platformei)
  • in 2017, a fost una dintre companiile finaliste la prima editie „Made in Romania”, un program al BVVB prin care sunt sustinute companii considerate a avea un important potential de crestere si contributie la economia romaneasca
  • in 2018, a lansat noua divizie de influencer marketing
  • in 2019, a avut o cifra de afaceri de 3,2 milioane € (+20% YoY)
  • in prima jumatate a lui 2020, pe fondul dezvoltarii e-commerce-ului in perioada pandemiei COVID-19 si al mutarii obiceiurilor de cumparare preponderent in online, a inregistrat in platforma 2.734 de conturi noi de afiliati (in perioada martie-mai)
  • a beneficiat de mai multe runde de finantare (care au sustinut cresterea business-ului si dezvoltarea propriei tehnologii): in 2009, castiga o finantare de tip seed, de 15.000 € in cadrul unei competitii pentru start-up-uri, apoi Dorin Boerescu cumpara 80% din business (alaturi de un partener) cu 50.000 €; in 2012, primea alti 230.000 €; in 2014 se mai adaugau 205.000 €; in 2015, investitiile cresteau cu 250.000 €

2Performant, in cifre:

  • peste 5 milioane de tranzactii intermediate
  • peste 205 milioane € vanzari generate pentru magazinele online din platforma
  • peste 14.2 milioane € sub forma de comisioane castigate de catre afiliatii in platforma 2Performant
  • peste 5 milioane de click-uri aduse lunar pentru clientii din portofoliu
  • pentru fiecare 1 € investit in marketing afiliat prin 2Performant, clientii au vanzari de peste 15 € (in medie)
  • 400 milioane de click-uri, in total
  • peste 600 de clienti care fac afiliere in 2Performant
  • 603 programe in reteau
  • peste 500 de influenceri cu experienta in campanii inscrisi in platforma, cu o audienta medie de 33,81K (Facebook), 36,14K (Instagram), 65,29K (blog), 106,13K (YouTube)
  • peste 1 milion € investiti in propria tehnologie
  • in 2019, 46,5% din conversii au avut loc in mai putin de 1 ora de la click
  • in 2019, dispozitivele mobile reprezentau 72% din trafic si 57% din valoarea vanzarilor
  • in 2019, valoarea medie a comenzii (fara TVA) era de 43,9 € pe Mobil si 57,5 € pe Desktop
  • in 2019, s-a cumparat pe dispozitive mobile intre ora 20:00 si 00:00 (intervalul reprezinta 38% din trafic si 37% din vanzari)
  • in 2019, s-a cumparat pe desktop intre 10:00 si ora 14:00 (intervalul reprezinta 35% din trafic si 42% din vanzari)

Leave a reply