Gmail va include Google Shopping Ads, din martie 2020
De pe 4 martie 2020, advertiserii vor avea o noua optiune apropo de reclamele de tip Product Shopping si Showcase Shopping: afisarea lor in Gmail, informeaza mediapost.com. Afisarea se va face automat, daca persoana care creeaza ad-ul nu debifeaza YouTube, Gmail and Discover din sectiunea Networks, in Campaign Settings. Metricii raportati pentru Google Ads API si AdWords API vor include feed-ul Gmail, YouTube si Discover la un loc (deci nu se pot vedea cifrele individuale pentru fiecare canal). Reclamele Showcase Shopping sunt disponibile pe YouTube si Discover anul trecut.
Sumele cheltuite pe reclamele Google au crescut cu 12% YoY, in 2019, conform datelor din „Digital Marketing Report” (marca Merkle). In plus, in Q4 2019, compania a avut o crestere a numarului de ad click-uri pe desktop, pentru prima data in 2 ani. La categoria reclame mobile, procentul de crestere a fost de 33% YoY, reflectand continua dominanta a smartphone-urilor. Aceelasi raport noteaza ca sumele cheltuite pe ad-uri Google Shopping au scazut de la 24% YoY (in Q3 2019), la 16% YoY (in Q4 2019).
Leave a reply