12 date importante de urmarit in Google Analytics 4 (infografic)
Vrei sa intelegi mai bine cum este utilizat website-ul tau e-commerce de catre vizitatori si clienti? Red-website-design.co.uk te ajuta cu un infografic marca SEMrush, care contine 12 KPI-uri ce trebuie urmarite in platforma Google Analytics 4! Aceste date te pot ajuta sa intelegi exact de ce intra si de ce ies consumatorii de pe platforma ta digitala si cum poti transforma mai eficient vizitele lor in conversii.
Cele 12 tipuri de date Google Analytics care merita urmarite si analizate:
- Users = numarul total de persoane unice care ti-au vizitat website-ul, intr-o anumita perioada de timp; te ajuta sa intelegi cat de mare este audienta ta, cum arata accest public-tinta (varsta, interese, locatie geografica) si prin ce campanii/canale il poti atrage mai usor;
- Sessions = numarul total de interactiuni ale utilizatorilor cu website-ul tau, intr-o anumita perioada de timp; te ajuta sa intelegi cat de mare este engagementul consumatorilor, ce trafic ai si din ce surse vine acesta, cum arata calatoria utilizatorilor spre conversie;
- New Users = numarul de persoane unice care ti-au vizitat pentru prima data website-ul, intr-o anumita perioada de timp; te ajuta sa intelegi cat de eficiente sunt eforturile tale de marketing, menite sa aduca public nou pe site;
- Average Engagement Time = masoara timpul mediu in care vizitatorii interactioneaza cu website-ul tau, in fiecare sesiune; te ajuta sa intelegi calitatea engagementului;
- Bounce Rate = procentul de sesiuni in urma carora un utilizator a iesit de pe website-ul tau; o rata mare inseamna ca platforma ta nu le-a oferit vizitatorilor de cautau sau i-a dezamagit prin viteza mare de incarcare, iar una mica inseamna ca site-ul i-a captivat rapid;
- Session Conversion Rate = masoara procentul de sesiuni care au ca rezultat o anumita conversie (numar de conversii / numar de sesiuni x 100); te ajuta sa intelegi cat de eficiente sunt campaniile tale de marketing in generarea de conversii;
- Entrances = masoara numarul de sesiuni care incep pe o anumita pagina; te ajuta sa intelegi cum si de unde isi incep vizitatorii calatoria pe website-ul tau;
- Exits = masoara numarul de sesiuni care se termina pe o anumita pagina; te ajuta sa intelegi ce pagini ar trebui sa optimizezi;
- Views per User = masoara numarul mediu de pagini vizualizate de fiecare utilizator, intr-o anumita perioada de timp; o valoare mare inseamna ca website-ul tau are un continut interesant, captivant, care i-a determinat pe vizitatori sa afle mai multe si sa exploreze mai mult;
- Engaged Sessions = masoara numarul de sesiuni in care un utilizator interactioneaza activ cu un website (sta pe site mai mult de 10 secunde, viziteaza cel putin 2 pagini, declanseaza o conversie); un numar mare indica faptul ca ai un website care prezinta interes;
- Engagement Rate = masoara numarul de sesiuni in care vizitatorii au interactionat cu un website, comparativ cu numarul total de sesiuni; este un indicator al eficientei de a captiva si a retine atentia consumatorilor;
- Returning Users = masoara numarul de vizitatori care au intrat pe website-ul tau cel putin de doua ori, intr-o anumita perioada de timp; aceasta cifra te ajuta sa intelegi cat de mare e retentia si loializarea consumatorilor, cum poti sa transformi aceste vizite repetate in conversii si ce tip de vizitatori revin cel mai des in magazinul tau e-commerce.
Leave a reply